Mannekes mannekes.. wat kan mijn vrolijkheid aan jou bijdragen?

Note: dit schreef ik eerder vandaag op facebook en nu hier ook.

_ _

Ik ben begeesterd, energie stroomt, de zon schijnt op mijn gezicht en ik zie overal mogelijkheden! En ineens ontstond de gedachte..

"A smile a day keeps .. away."
Neje (dacht ik) niet per dag. Per moment.. per ontmoeting..

Ja watte.. als ik nu in de groep zou vragen om per ontmoeting een glimlach te delen.. wat zou dat geven? Enzovoorts.. (toen dacht ik) neje, wat als ik zeg:

A question a day keeps the doctor away.

Zoiets dus.. ;c) of per 10 seconden of ..
A question a moment keeps the doctor away. maja dat rijmt niet meer..

Helemaal in de ban zijnde van de simplicity van vragen stellen.. whoop whoop! haha. haha.

Van de week toen ik terug thuis was, merkte ik op dat de vraag aan mijn raam "Wat kies jij? Wat weet jij?" voorbij gestreefd was. Het is tijd voor een andere vraag.. en er zijn er al een paar gepasseerd..

  • "Als niets is wat het lijkt, wat zou jij dan kiezen?"
  • "Als jij mag kiezen wat je doet, wat kies je dan?
  • "Wat zijn de oneindige mogelijkheden om ...
en verder ben ik nog niet.


Als jij een vraag aan jouw raam zou hangen, 
wat zou jij dan kiezen?

Dat dus.. ;c)

Comments