Microgolfoven, 5G, webcam?

Note: wat kunnen mijn mijmeringen aan jou bijdragen? 

_ _

Ik merk op hoe ontspannen ik ben ten op zichte van een microgolfoven, 5G én het niet meer afplakken van mijn webcam. 

Gosh dankjewel Merlijn Wolsink voor jouw bijdragen hierin en hiermee! Je eerdere calls over deze onderwerpen hebben mij zoveel ruimte gegeven. Merci aan mezelf omdat ik het oppak, integreer en kies voor iets anders.

Ik had lang de interessante visie dat een mircogolf een slecht iets was. Het zorgde namelijk voor gezondheidsproblemen. Not done! Ik was er tegen, hoe dat zoiets bestond en dat er mensen waren die ermee kookten.. begreep ik niet (meer). 

Just an interesting point of view nietwaar? 

5G geen idee of het me beïnvloedt.. althans nee, ik weet dat het geen invloed heeft. 

Mijn webcam afplakken omdat ze meekijken en -luisteren, nope.. ben ik enkele weken terug mee gestopt. En man man.. wat een R U I M T E het me geeft. Ik hoef er niet meer bij stil te staan. Ik hoef het niet meer erg, vervelend, privacy belemmerend .. te beschouwen.. 

En dat beste tovenaars.. creëert zoveel ruimte! Geen rekening meer houden, letten op.. zorgen voor.. bijzonder. 

Hoe makkelijker kan het gaan hé? 
Hoeveel meer kan ik creëren door de zorgen te vervangen door vragen naar meer plezier? 

Hoe wordt het nog overvloediger, rijkelijker, aangenamer, overtreffender als dat? Wat zijn de oneindige mogelijkheden..? 
hmm.. zucht.. glimlach.. 

Wat is er mogelijk voorbij aan goed en fout, juist en verkeerd, slecht.. ? 
Wat kan ik nog meer kiezen?

Welke potentie heeft mijn lijf om te creëren voorbij aan alles wat is voorspeld, benoemd wat iets of iemand met mijn lijf, cellen en bewustzijn kan & zal doen?

Als ik de bron ben, de creator, een oneindig wezen.. wat zou ik dan kiezen? 
Wat zou ik zijn? Wat is er mogelijk voorbij aan mijn wildste dromen? Omdat het kan. Omdat er altijd oneindige mogelijkheden beschikbaar zijn! 

altijd altijd altijd.. 
ik hoef er enkel om te vragen.. ;c)

en wete wat écht toveren is? 
ik kies!

Comments