Interessante visie, hoe wordt het nog beter dan dat?

Ik ben thuis na 14 dagen van huis te zijn en merk op dat ik mezelf vastzet in conclusies. Want ja, 'meestal heb ik na een tijd afwezigheid ruimte nodig om te landen..' Ook merk ik op hoe ik mezelf verkeerd maak door vragen te stellen als: "Moet ik niet dringend dit of dat oppakken?" Om de draden weer op te pakken waar ik ze heb neergelegd toen ik vertrok.

Bijzonder toch hé dat ik van mezelf het één en ander moet met de oude bekende conclusie dat dit van me verwacht wordt door de organisaties die me financieel ondersteunen en begeleiden naar een uitkering onafhankelijk bestaan.

Hmm.. ik merk contractie op.. diepe zucht!
Ja, ik vind er nog wat van.

Ik erken dat ik dit kies. Ja erken, erken, erken, ik erken, ik erken, ik erken dat ik contractie kies boven de oneindige mogelijkheden. Hmm.. interessant. Ja watte eigenlijk feitelijk heel interessant. Hoezo en vanwaar komt deze conclusie eigenlijk om de hoek kijken?

Waar heb ik ooit het zo waar gemaakt dat ik moet voldoen aan voorwaarden? 
diepe zucht.. ja..
En wiens voorwaarden waren dat eigenlijk? Zijn die van mij, J/N?
nope! Oké. Oké. Oké. Interessant. Ja interessant. Mega diepe zucht.. mijn lijf beweegt..
Oké interessant, dankjewel lijf voor je bijdrage! En wat is er nu mogelijk?

Zou een oneindig wezen moeten voldoen aan voorwaarden?
nope..

Ok wat kan ik nu kiezen dan? :c) glimlach ontstaat..
Hmm.. wat ga ik nu kiezen dan?
Ja joh! Ik kan kiezen! joehoe! ;c)) dubbele glimlach..

diepe zucht..

Hmm.. als ik het nu voor het kiezen had.. dan zou ik kiezen voor space.. mega space.. NIKS hoeven. ja datte.

Oké dus als ik niks hoef.. hmmm.. big smile..
ik merk op dat de energie in mijn lijf en errond is veranderd. ontpannen, mijn nek is vrijer.. ik lach spontaan bij de gewaarwording ervan.. hmm.. jaaa.. héérlijk.. diepe zucht hmm..

Dus als ik niks hoef én ik alles mag kiezen, dan kies ik nu voor totale space.. 

Ik merk op dat ik lichter ben, het lichter is, geëxpandeerd zalig..
Ik sprankel en maak contact met .. mijn vingers bewegen en reiken uit.. Merk je iets? Wellicht raak ik je aan? haha..

ja watte.. zo zalig deze space..
ik adem diep en zucht met geluid.. vanzelf adem ik diep.. 
ik hoef er NIKS voor te doen. :c) mmm..

Ik hoef nergens aan te voldoen.
Alles is er. (komt in me op)

ja joh.. zo simpel.

h e e r l i j k c;)

Comments