Business & Leven?

Note: ik elimineer mijn energie verbaal met een clearing (cursieve vragen). Meer info vind je hier.. Wat kunnen mijn clearings aan jouw gewaarzijn bijdragen?
_ _

Ik stel vragen om meer geld en plezier van mijn leven te creëren.

En merk op hoezeer ik voor twijfel kies. Ik wil het namelijk ‘goed’ doen. Het ‘juiste’ zeggen, de juiste woorden gebruiken alsof, als ik dat niet doe, mijn verzoek en verlangen niet word ingevuld. Interessant. Waar komt deze keuze vandaan?

Alles waar ik nog het juiste wil doen, het goeie opdat ik gehoord word en gezien, wil ik dat nu vernietigen & ontcreëren ajb? rwgbpp9sbb

Er is iets aangeraakt, een weten dat ik met deze vraag veel ga veranderen, iets groots.. Ik besef dat mijn twijfel een mechanisme is, een keuze om mezelf te beletten om grootser te zijn.

Alle keren dat ik in mijn leven een boek opensloeg of las en gewaarwerd dat dat me grootster zou maken - legde ik het weg om ineens iets compleet anders te doen. Bijzonder toch hé?
Vragen om meer én dan zelf de stekker eruit trekken. De stroom, de energie..

Overal in tijd en ruimte dat ik hiervoor gekozen heb om wat dan reden ook, wil ik dat nu vernietigen & ontcreëren ajb? rwgbpp9sbb

Alles wat maakt dat ik mijn oneindige mogelijkheden, mijn werkelijke potentie negeer, afwijs, onmogelijk maak, vernietig, wil ik dat nu vernietigen & ontcreëren ajb? rwgbpp9sbb

Woorden maken niet uit. 
Energie is eerst, als ik gewaar word welke richting ik uitwil én hierover vragen stel, dan is de potentie van de mogelijkheid al aanwezig. Ik adem dat in en uit, ik ben dat. Dus maakt het niet uit welke woorden ik gebruik, in welke volgorde. Punt uit ander lijn. haha :c).

Dus.. what does it take for me to make loads of money with the joy of living?

Een hele andere vraag dus.. waar ik eerder niet bij kon.
Mm.. ik word een zwaarte gewaar op mijn hart..

.. what does it take for loads of money to show up with the joy of living?
.. what does it take to make loads of money with the joy of my living?
.. what does it take to make loads of money and have the joy of living?
.. what does it take to make loads of money and have the joy of business?

Hmm.. business & living, ik merk nog ietwat weerstand op business op.
Wat als business een synoniem is voor leven, wat als ik er niks van hoef te vinden? Wat is er dan mogelijk?

Overal waar ik business nog verkeerd heb gemaakt, dat het werken is, hard werken, brood verdienen, altijd bezig zijn voor de zaak, geen pauze of ontspanning. .. zucht.. ja daar zit het.

Wat als business gelijk is aan altijd bezig zijn en nooit uw goesting kunnen doen?

jaja.. zuchten geeuwen, boeren, bewegen, boeren..’moe’ worden.. wat ben ik gewaar uitrekken, geeuwen..
Alles wat dat is, vernietig & ontcreëer ik nu! rwgbpp9sbb

En wat is er nu mogelijk?
diepe geeuw! wrijven in mijn ogen, over mijn gezicht, diepe geeuw!
wrijven in mijn ogen, over mijn gezicht,

En wat is er nu mogelijk?
erken.. erken.. erken..
knieën, schudden, wrijven in mijn ogen, over mijn gezicht, diepe geeuw!
armen strekken en handen uitrekken

Erken.. erken.. erken..
diepe geeuw, wrijven in mijn ogen, over mijn gezicht, diepe geeuw!
vingers krabben op mijn hoofd in mijn haren, diepe geeuw!
wrijven in mijn ogen, over mijn gezicht,`benen strekken, voeten bewegen
diepe diepe geeuw enz..

energie beweegt! amai!
dankbaar!

ik erken, ik erken dat ik business zwaar heb gemaakt.
ik erken, ik erken dat ik de conclusies, besluiten, verwachtingen, projecties en separaties, definities,.. van mijn ouders heb overgenomen.
ik erken, ik erken dat ik heel den rataclam heb gebruikt en gekozen om mijn ware potentie aan de kant te zetten. Ik erken, ik erken, ik erken.

En wat is er nu mogelijk?

Welke potentie van business kan ik nu claimen om de toekomst te creëren dat ik kies?

whoop whoop!
Hoe wordt het nog beter dan dat?

Valt mijn blik op ‘$ Earnings’ op het dashboard van mijn blog.
Hmm.. ik ontvang, ik ontvang, ik ontvang..
adem in en zucht..

Hoe wordt het nog beter dan dat? ;c)


Comments