Kan ik mezelf ontvangen zoals ik ben?

Note: deze facilitatie deelde ik gisterenavond 12/4 in de Gewoon Slim ZIjn fbgroep. Wat kan het aan jou bijdragen voorbij aan defintie?

_ _

Interessant wat ik opmerk naar aanleiding van mijn rijkelijke berichten in deze groep. Kan ik mezelf ontvangen zoals ik ben? Hoe kan mijn facilitatie hier beter uitwerken dan ooit gedacht?

Ik vroeg me eerder al af of ik een 'dikke nek' af? Wie ben ik om hier zoveel te delen? Wat zullen de leden van de groep niet denken van mij?

Goh Tania Maria das interessant.
Ben ik teveel in de groep?
Ben ik teveel aanwezig?
Eis ik teveel aandacht op?

Ja het is ongemakkelijk merk ik.
In al mijn begeestering ben ik zo vrij als een vogel en zo vrolijk als een kind dat achter een vlinder aanrent en iedereen aanspreekt om te vertellen over de vlinder!

Om dan ineens 'een ruk aan de teugel' te ervaren.
Olala Tania Maria, let op!
Pas op!

Ik merk een zwaarte op in mijn buik, maag. diepe zucht..
Ik ben op mijn hoede, ik vertrouw het niet meer. Sebiet komt er een opmerking en dat kan pijn doen. Kan beter dimmen nu.
Het is niet ok om zo vrij te babbelen en zoveel aanwezig te zijn.

Ahja.. zucht.. interessant.
Waar heb ik ooit aangenomen, waar gemaakt dat ik (in al mijn begeestering) als teveel, te druk, te vrij, té aanwezig ervaren word? alles wat dat is x een godziljoen, v&o ik nu! rwgbpp9sbb

Ik erken dat ik voor contractie kies uit het buffet van oneindige mogelijkheden. zucht..
Wat is er nog meer mogelijk? Ben ik bereid de oordelen te ontvangen voor de keuzes dat ik maak? hmm zucht..

Wat zou de groep zijn zonder mijn bijdragen?
Wat zou de groep zijn mét de voortzetting van mijn bijdragen?

Ben ik zo veilig om mezelf te ontvangen?
Being as weird, different as I be?
Being Me changing the world?
Being as present as I be?

Ja joh, welke kado zit hierin?
Wat is hier juist aan?
Can I allow me to be everything?

Am I willing to be as brilliant as what I be?

Am I actually willing to be as good as me?
Like truly as good as me with NO judgement.

What would that be like for me?
If I weren't functioning from scarcity & lack, what difference could I make in the world?

Where am I holding myself back because it doesn't fit the rules & regulations as per this reality?
And everything that is, I now d&u it. rwgbpp9sbb

Stop holding yourself back!

_ _
Engelse gedeelte komt uit 'The Choice, Change & Action' podcast van Simone Milasas n°47. You don't need credentials to BE smart

Comments