Facilitatie Schijnheiligheid v 2.0

Note: vervolg op mijn vorige facilitatie naar aanleiding van de vraag: 'Wat als het (ik vind het een contradictie in terminus) niet erg is?' Wat kan deze facilitatie aan jullie bijdragen hé?

_ _

Oké, er kleeft nog wél iets aan het feit dat iemand kiest voor het vaccin (1e prik) én toch afstand houdt.


Ik erken dat zij kiest voor wat zij 'velig' vindt. Plus ze werkt in de zorg en daarom heeft ze het vaccin..

Er zit dus nog iets anders aan spiegeling in dit verhaal. Wat heb ik nog niet erkend? Contradictus in terminus. Het één doen en het ander zijn.

Oeps ja dat heb ik nog noooit gedaan zenne. ;c))
Wat nog?

Waar in dit leven en tijd en ruimte ben ik zo 'contradictus in terminus' geweest dat het eigenlijk belachelijk was? alles wat dat is v&o ik nu. rwgbpp9sbb
Aha! Belachelijk. Ik vind het belachelijk. mm.. Oké, ik erken, ik erken.. ik erken dat ik dit belachelijk vind! Ja ik merk ergens ook een boosheid op! Begot! Hoe kan ze nu kiezen voor iets waarvan ze zelf zegt dat het een experiment is en dat het logisch is dat er mensen aan sterven én dat ze zelf afstand houdt want..

Wow! Oké ja.. ik ben kwaad, upset.
boer.. boer.. boer.. boeren.. geeuw.. rek me uit.. maak een grommend geluid.. boer. geeuw.. boeren.. geeuwen tranen.. boeren..

ja amai begot er beweegt wat!
En ja, wat als het niet erg is om er iets van te vinden?
boeren..

Ja, ik maak me kwaad, zie mezelf al met mijn handen op mijn heupen staan met een frons én een vinger wijzen.. oeps.. waar komt dat vandaan? een kijvend wijf!

olala..
interessant!
'nu moete gij eens goed luisteren sè manneke! ik ga het u maar éne keer zeggen.. ge moet met uw poten van dat.. bllijven!'

euh.. van wat?
ik schud, mijn lijf schudt, mijn hoofd schudt..
ik word iets gewaar in mijn buik, zwaarte. dat merkte ik als eerste op toen ik net begon. boer mega! wow!
het is lichter nu.. boeren.. nog meer boeren..
mijn schouders schudden, mijn nek beweegt..

oké.. wat word ik hier gewaar?
Van wie is dit?

Is het van de vriendin? yep.
Ik merk een oordeel op van haar.
hmm.. ik twijfel aan mezelf.. alsof ik een dikke nek heb. Kan ik dit zo maar zeggen, hier in de groep?

Aha! er wordt nog iets anders aangeraakt. hmm.. interessant.
dit is wel van mij. het andere niet. dat weet ik gewoon. en dat mag ik hier ook zo zeggen. ja. dat is zo. dankjewel aan mezelf mmm :c))

oké ik word een contractie in mijn keel gewaar en merk een energie op op mijn nek en schouders.. een lichte tinteling.. een aanwezigheid. ik richt mijn aandacht erop, ik schud.

Oké ik erken dat ik haar oordeel gewaarword.
Oef! hèhè. diepe zucht Word nog iets op mijn keel gewaar alsof mijn trui mijn keel snoert. ik trek de trui naar achter ik schud.

een lichte tinteling op mijn linker schouder op de plaats van gisterennacht.. op mijn schouders is het weg.
Oké ik erken erken erken dat ik een oordeel van haar de mijne heb gemaakt boeren.. boer boeren..

oké alles wat dit is x een godziljoen v&o ik nu! rwgbpp9sbb
ooh aah ik maak geluid en strek mijn armen voor me uit geeuw.. ik strek me nog eens uit, armen naar achteren én opzij en vingers bewegen en sturen energie naar buiten..

BARRIÈRES LAAG!!
haha! ja hoh!
compleet niet aan gedacht joh! haha

oké alle barrières LAAG mmm mmm mmm ik maak geluid
hmm.. ik merk ruimte op.. ik zak..
hhmm wat een s p a c e !
héérlijk mmm

oké en wat is er nu mogelijk?

wat is er nu mogelijk?
hmm licht zucht..

niks.. ik hoef niks.. zucht.. geeuw..
ik hoef nergens iets van te vinden.. s p a c e ..

Comments