Placebo en de kracht van keuze

Note: wat kunnen mijn mijmeringen aan jou bijdragen?
_ _


als een placebo zoveel effect heeft op het welzijn van de mens(heid)

wat maakt het dan nog uit wat je tot je neemt?

wat maakt het dan uit dat ik bepaalde producten niet meer tot mij neem?
Omdat bvb. een crème ‘schadelijke’ ingrediënten bevat?
Dan bepaal ik dat de crème mijn lijf verzorgt, verzacht. Souplesse geeft.

Als ik zelf bepaal wat & hoe iets invloed heeft op mijn lichaam en welzijn..

Dan hoef ik iets niet te laten toch?
Dan is koffie niet slecht;
3 eiers per dag;
‘teveel’ glazen wijn;
..

Niet als ik kies, bepaal wat de energie is. 
Intentie.

Interessant toch?
Althans vind ik wel.

Dan zijn ineens alle producten, hoeveelheden, de uitlaatgassen, de chemicaliën, .. de milieucrisis afgestemd op de energie zoals ik dat bepaal.

Mega interessant!
Wat is er nog meer mogelijk voorbij aan aan al het ‘goed’ en ‘kwaad’?

Comments