Hihi! ja joh! wat is er nog meer mogelijk?

Note: deze online facilitatie schreef ik eerder vandaag op facebook en nu hier. Dat het iets aan jouw bewustzijn, keuze en magie mag bijdragen!

_ _

Overal waar ik besloten heb, aangenomen, verwacht en geconcludeerd heb, geprojecteerd en gedefiniëerd heb dat ik zonder leefloon (uitkering) niet kan leven.. vernietig & ontcreëer ik nu! whoppa! ketjing! rwgbpp9sbb

en wat is er nu mogelijk?

mijn lijf schudt en beweegt, mijn hoofd en schouders schudden heen en weer.. ik maak geluid.. ja joh! ja joh! ja joh!

Begot ja!

What the fuck is er nog meer mogelijk?
En hoe interessant dat ik koos voor de afhankelijke positie? MEGA HEUL interessant! hmm.. waaw bijzonder toch hé. man man..

heu? ik hoor een geluid uit mijn lijf komen, uit mijn milt?
'poc poc poc poc' hmm interessant ;c) wat een creatie! exciting ;c) hmm het zit precies hoger dan mijn milt, net onder mijn rib. bijzonder of ik nu diep adem of lach.. het gaat door.. mmm..


dankje lijf hoe bijzonder ben jij toch, tovenaar!

Dus overal waar ik nog gehecht ben aan de uitkering vernietig & ontcreëer ik nu. rwgbpp9sbb
Overal waar ik de uitkering belangrijker heb gemaakt dan mijn oneindige mogelijkheden, vernietig & ontcreëer ik nu. rwgbpp9sbb

mm..

Overal waar ik de beslissingen van anderen, de definities en hun zorgen om mij, dat ik het zonder leefloon niet kan redden, heb waar gemaakt, vernietig & ontcreëer ik nu. rwgbpp9sbb

mijn lijf schud en beweegt.. en het poccen gaat door.. ;c)
mijn vingers bewegen..

grote zucht..

oké oké oké waaw man man.. wat is er allemaal mogelijk nu?
whoop whoop!!

Hoe wordt het nog béter dan dat?
tjonge tjonge.. man man.. goshie.. welke keuzes heb ik gemaakt sèg mmm.. 
Lieve mij, wat groei je toch! Wat ben jij inmiddels bereid om te zijn en doen sèg! 
Ik erken, ik erken én erken.. én erken.. erken erken erken erken.. fucking ERKEN! JA.

ik rek me languit..

Wete.. als ik over een naam van iemand in de facebookgroep ga, zie ik praktisch elke keer dat ze eigenaar zijn van.. een eigen zaak dus.. Op de één of andere manier besefte ik het gisteren. Trok 'eigen zaak' mijn aandacht.
En dus.. nu ineens.. is er het besef dat ik nog koos voor de veiligheid van het leefloon. Wat op zich slechts een keuze is. niet verkeerd, fout of .. gewoon een keuze.

En begot.. sinds ik eergisteren de magische vraag ben gaan stellen:
"What are the infinite possibilities for donations to show up?" 
Komen er verschillende mogelijkheden langs!

Gisteren belde een vriendin met de vraag of ik de vormgeving van haar slides wil maken voor haar webinar. Want ik kan dat zo goed, ik ben goed met het kiezen van lettertypes en kleuren enzo.. Gisteren zei een andere vriendin dat een aanpassing van het etiket van haar 'goei olie' (fles) niet veranderd hoeft te worden, ook dat creëert iets, wat nog zal blijken.. En gisteren mocht ik vintage kledij passen bij mijn zus die een zak kleren had gekregen die voor haar te groot waren.. ik heb 1 wit kleed uitgekozen! En nu deze inval dat ik simpelweg kan kiezen voor een uitkering onafhankelijk leven!!

Als ik nu kan kiezen.. dan kies ik alsnog voor mega space.. niks hoeven.. enkel vragen en bijdragen op mijn eigen manier van zijn. Zoals ik doorgaans doe en ben. ;c)
Ja jo! mega wijs, graav whoop whoop!

Het poccen is opgehouden along the way blijkbaar.. :c)
ja joh.. mmmmmmmmm.. zucht.


Wat kan ik nu kiezen?
Wat zijn de oneindige mogelijkheden om een op donaties gebaseerd leven te creëren/laten verschijnen?

mmm.. mmm.. mmm.. ik merk een energie op, een vermoeidheid (definitie)
Wat kan dit creëren? Oooh ik rek me uit.. geeuw..

to be continued.. ;c)

Hoe kan mijn facilitatie meer aan jou bijdragen dan je ooit voor mogelijk hield?

Comments