Ben ik bereid zo schijnheilig te zijn als ik werkelijk ben?

Note: deze eigen facilitatie deed ik zaterdagnacht online in de facebookgroep Gewoon Slim Zijn. Wat kan het aan jou bijdragen?
_ _

Ben ik bereid zo schijnheilig te zijn als ik werkelijk ben om dat toekomst te creëren dat ik kies?

Deze vraag ontstond toen ik mezelf vragen stelde om mijn geraaktheid te onderzoeken.
Een vriendin (gevaccineerd) wilt me op afstand houden om haar buurman van 91 (gevaccineerd) die zwak is, niet aan te steken.
Ik vroeg haar waarom ze zich heeft laten vaccineren als ze alsnog afstandhoudt. Om niet ernstig ziek te worden om de ziekenhuizen niet te (over)belasten.

Oké doorgaans kan ik mensen hun perceptie er laten zijn.. toch merk ik op dat ik aangeraakt word door het feit dat mensen (ook jonger als ik) in mijn omgeving al een vaccin hebben.

Dus ging ik net op onderzoek uit. Ik wist gewoon dat ergens een spiegeling zat waar ik nog niet naar wilde kijken..
Oké ik vind er dus wat van. Wat dan? Wat vind ik er nu aan?
Ja, het raakt me dat ze me op afstand houdt omdat ze haar buurman wilt beschermen én tegelijk heeft ze wel een vaccin!?
Bizar. Ik vind dat bizar. Dat werkt toch elkaar tegen?

Oké ik erken dat ik hier nog wat van vind. Ik merk een contractie op in mijn buik. Wat is het dan? 
Schijnheilig.

Oké! Ik vind het schijnheilig. Aha!
Oké overal waar ik mensen in tijd en ruimte schijnheilig heb gevonden v&o ik nu. rwgbpp9sbb

diepe zucht! hèhè lucht op!
bijzonder. hmm..

Overal waar ik zelf schijnheilig ben geweest in tijd en ruimte v&o ik nu. rwgbpp9sbb

mijn schouders, hoofd en lijf bewegen

Oké overal waar ik in tijd en ruimte anderen heb veroordeeld omdat ze schijnheilig waren, v&o ik nu. rwgbpp9sbb

schouders bewegen, geeuw.. schouders, nek draaien..

Oké ik erken dat ik het schijnheilig vind.
Schijn heilig.

Maja.. ben ik bereid om zo schijnheilig te zijn als ik werkelijk ben?
Heb ik nog een oordeel op schijnheiligheid?
Alles wat dat is x een godziljoen v&o ik nu. rwgbpp9sbb

Oké en wat is er nu mogelijk?
diepe zucht.. diepe geeuw.. geeuw..

Ja.. haha ik ben bereid om mijn aspecten te kiezen om de toekomst te creëren dat ik kies. En als daar schijnheiligheid bij hoort, so be it.

mega diepe geeuw!
ja joh! geeuw..diepe geeuw! traan..

Oké wat als ik nog mensen ontmoet of hoor via via dat ze al gevaccineerd zijn om de ziekenhuizen vrij te houden en om een ander niet ziek te maken..? Wat als zij me toch nog op een afstand willen houden omdat..?
mm.. er hangt nog iets.. onbeduidends..

oké zou een oneindig wezen hier iets van vinden? J/N
nope.. oké, van wie is dit dan?
wie ben ik hier aan het zijn?
ik word een contractie gewaar in mijn ruggenwervel C1 en linkerschouder.

wie ben ik aan het zijn hiermee?
retour afzender met bewustzijn attached
bekken beweegt, boer..

er zit nog altijd iets.. merk het op mijn hart

interessant, interessant dat ik hiervoor kies.
diepe zucht..
uit alle mogelijkheden waaruit ik kan kiezen, kies ik voor contractie. interessant, ja eigenlijk is dat wel bijzonder ja. hmm.. ja. jaja.. mmm.. mja.. goh.. amai..
glimlach

eigenlijk ja goh waarom zou ik hier nog iets van vinden?
zij vindt het belangrijk. het is haar perceptie. ik heb de mijne, anders. niet slecht of fout.. zucht.. gewoon anders.

'nu' zou ik het interessant vinden. yep. Het is interessant dat zij hiervoor kiest. hmm ja glimlach haha! ja joh!

Wat zijn de oneindige mogelijkheden om nog meer gemak in het ontvangen van andermans perceptie te ontvangen? :c) zucht..

Bijzonder ja.. ik ben 'er door'.
hèhè. mmm.. diepe zucht.. hemels! 

Comments

  1. Als reactie op de vraag (door iemand van de groep) Hoe wordt het nog beter dan dat? Antwoordde ik dat ik het nog een 'contradictus in terminus' vind. Oeps.. nog een oordeel. :c)

    De ander: Ja herkenbaar en wat is dat gewoon niet erg is?
    Ik: ja het is niet erg ja... tegelijk wil ik de spiegeling zien en ontvangen. Zodat ik een volgende keer en daarna er gewoonweg niet bij hoef stil te staan. Dat maakt het zo plezant. Dankje.. écht! ik ga sebiet nog even door faciliteren.. er hapert nog ietss precies verdriet ofzo..

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.