Wat zijn de oneindige mogelijkheden om vrolijke hartelijke zalige overvloedige ontmoetingen te hebben?

Vanmidag liep ik de bakker binnen en begon spontaan te zingen.. 

"Goeiemorgen, goeiemorgen, goeiedag.. blij dat ik hier weer komen mag.." ;c) 

En de verkoopster werd er blij van en was ineens met haar aandacht bij de vrolijkheid. Ze kon effe niet meer afekenen met de klant voor mij. haha. Ze zei: "Ze brengt het zonneke mee." De klant voor me was precies ook verstrooid.. en wist niet meer of hij al betaald had. haha.

De verkoopster bedankte me en zei: "Waren er maar meer klanten zoals gij." En we babbelde over wat mogelijk is en ik benoemde dat het enkel om bewustzijn vraagt. 

Ennezo..
zo simpel kan het zijn dus..

Welke ontmoeting heb jij tot hiertoe al gehad waar jij, de ander en de omgeving helemaal holderdeboter van was? 

Comments