Interessant wat ik gewaarwerd..

Note: dit schreef ik gisteren namiddag 12/4 in de fbgroep Gewoon Slim Zijn.
Hoe kan mijn ervaring aan jou bijdragen, meer dan je ooit voor mogelijk hield?
_ _

Zoals ik eerder al benoemde, heb ik een zeer rijkelijke overvloedige ontmoeting en samenzijn gecreëerd eerder vandaag. Wat ik nog wil toevoegen is wat ik op het laatste en ook erna opmerkte.

De meegebrachte lekkernijen mocht ik allemaal houden. Ik vond dat zeer veel. Te veel ergens.. Alsof er iets was dat me hinderde om het helemaal te ontvangen.

En daarnet viel het me te binnen.. ik heb gevraag om .. overvloedige.. ontmoetingen. 
BINGO. ketjing! Wat ik vraag, mag ik ook ontvangen. En waar het enerzijds logisch lijkt.. merk ik op dat ik nog iets mag erkennen. Dat door mijn vraag iets in gang is gezet. Iets waar ik voorheen niet bij stilstond. Is dat niet hetgeen het leven me vraagt? Om altijd bereid te zijn en te doen waar ik om vraag?

Dus het overvloedig lekker eten dat ik mocht ontvangen, is een antwoord op mijn vraag. Alleen had ik 'overvloedig' zo niet ingevuld. Niet gedefiniëerd. Dus heeft het universum me overvloedig geschonken. En ik mag: 'ja graag, dankjewel' zeggen. ;c)

Mm.. bijzonder bijzonder.. mm zucht..
Ja ik ben oké. Ja ik ben het waard om zoveel te ontvangen! Ja ja ja ja ja.. Het is ook met een hartelijke rijkelijk hart geschonken! Hoe bijzonder, ja, heel bijzonder. Omdat dat nét hetgeen is dat ik meer en meer uitnodig én dus ook mag ontvangen zoals nooit tevoren.

Wat gaat dit nog voor mij creëren sèg! Mmm.. danku danku danku danku.. Hoe wordt het nog beter dan dit? hé? Ja joh! Nog beter, nog makkelijker, nog eenvoudiger, nog meer en meer en meer en meer..

Hmm.. een druk in mijn lijf neemt toe. In mijn keel en linker schouderblad. ;c) Aha.. ik word iets gewaar.. ook mijn voetzolen..
mm diepe zucht..
interessant interessant interesant!

Ben ik bereid zo rijkelijke overvloedig veel te ontvangen als de rijkelijke overvloedige energie dat ik ben?

geeuw diepe geeuw..beetje 'moe' ineens.. interessant
geeuw.. strek me uit.. maak geluid..


Overal in tijd en ruimte waar ik besloten heb, geconcludeerd, verwacht, gedefiniëerd, geprojecteerd hoeveel ik (maximum) mag ontvangen, v&o ik nu. rwgbpp9sbb

Oké en wat is er nu mogelijk?
Wat is er nu nog meer mogelijk?
Hoeveel meer, hoe rijkelijk kan ik nu ontvangen?
hmm diepe zucht..

Wat is er nog meer mogelijk?
Wie of wat heb ik zo belangrijk gemaakt in mijn leven dat ik automatisch altijd op de 2e of .. plaats kom? Aan wie kan ik nooit voorbij gaan? Wie komt altijd voor?
Alles wat dat is x een godziljoen, v&o ik nu. rwgbpp9sbb

En wat als dat helemaal oké is?
Wat als het alleen keuze is?
Wat als ik nu toe ben aan een/andere keuze/s?

Als ik nu toe ben aan een andere keuze, wat zou ik dan kiezen?
zucht.. geeuw.. ik wrijf mijn handen in mijn gezicht.. geeuw.. boeren..ik merk een verandering op in mijn energie, rondom mijn nek en wervel C1.

Wat wil ik nu kiezen?
Wat ben ik nu bereid om te kiezen?
boer.. zwaar hoofd 'vermoeidheid'..

Ben ik bereid zo overvloedig rijkelijk te ontvangen zonder er iets voor te hoeven doen?

Alles waar ik ooit heb geloofd, geprojecteerd, aangenomen, waar gemaakt heb dat ik iets moet doen of zijn - hard moet werken voor - het moet verdienen om - iets voor iets - voor wat hoort wat - geen .. zonder .. - én alles wat dat is x een godziljoen, v&o ik nu! rwgbpp9sbb
diepe zucht! geeuw.. schudden, uitrekken..

Wat is er nu mogelijk?

Rijkelijk ontvangen.. maak geluid, rek me.. tranen.. 'vermoeid'

Interessant zo interessant eigenlijk, ja watte mega interessant.
danku danku danku voor het inzicht, het besef.. de gewaarwording in mijn lijf.. de bereidheid om vragen te stellen, meer bewust te zijn, anders te kiezen, te ontvangen dan voorheen!

danku danku danku voor de ontmoeting en dat wat het met me deed. Voor mijn vraag om meer. diepe zucht..

Hoe wordt het nog makkelijker dan dat?

Ja joh! ;c) 

Comments