Ik loop over van én zit vol met dankbaarheid en vervulling!

 Note: dit bericht schreef ik gisterennamiddag 12/4 in de fbgroep Gewoon Slim Zijn. Hoe kan deze ervaring beter uitwerken voor jou dan je ooit voor mogelijk hield?

_ _

Wat zijn de oneindige mogelijkheden om vrolijke hartelijke zalige overvloedige ontmoetingen te hebben?

Hoe wordt het nog beter dan dat?!

Ik heb zalige, overvloedige, heerlijke, verbindende, ruimtelijke uren beleefd met een goei vriendin en haar lief. Het was een aangename rijkelijke ontmoeting! We hebben heerlijk samen gegeten met gedeelde bijdragen.

Ik had iets in huis gehaald en zij hadden veel meegenomen..
Samen hebben we gesmuld en genoten van elkaars gezelschap en lekkernijen. We hebben verhalen verteld, ervaringen gedeeld en inzichten en weten benoemd.
Althans ikke want mijnen bebbel stond ni stil. Ik heb de oren van haar lief gebabbeld!! We hebben overvloedig gelachen, mmmm..

De energie die ik nu gewaarword sèg man man!! Een blijdschap van hier tot in Jericho! En ik weet dat niet eens liggen, ha! ;c)

Zo kan het dus ook zijn hé.
Als ik ervoor kies. Als ik erom vraag. Als ik bereid ben om te zijn en te doen wat het vergt. Ook al horen daar pittige zelf facilitaties bij. man man..

Hoe wordt het nog fucking beter dan dat!
whoop whoop!!

Zoals Simone Milasas in een podcast zei:
"If you put JOY into business.. what are you gonna create? What can show up?

What would it take to instil joy into your business* and have so much fun today?

Everything that doesn't allow you to choose that, destroy & uncreate it. rwgbpp9s"
_ _
* aka leven, zodra je je ogen opendoet ben je in business.

Zo dus... zo makkelijk, overvloedig, rijkelijk, zalig, oneindig, plezierig.. kan het zijn!


Comments