Wat is luxe en wat heb ik ervan gemaakt?

Note: wat kunnen mijn gewaarwordingen en besef aan jou bijdragen, nu en 
in de toekomst?

_ _

Vorige week sprak ik over luxe.. de lunch dat ik mocht ontvangen was zo verfijnd 
en zoo mindblowing dat ik het catalogiseerde onder Luxe. En hoe heb ik dat 
gedefiniëerd dat het juist van me weghoudt omdat het Luxe is..?

Dus alles wat ik als luxe heb gedefiniëerd; geconcludeerd dat het niet voor mij is; 
dat het ver van mijn bed staat; dat het duur is; dat het voor rijke mensen is; dat het
onbereikbaar is; dat het méga fenomenaal is; dat het overvloedig en rijkelijk is én 
zoveel meer.. wil ik dat nu vernietigen en ontcreëren a.j.b.? rwgbpp9sbb

Ja datte dus.. én wat is er nu mogelijk?

Ik besef ook hoe 'rijkelijk en overvloedig' ik zelf ben. 

Ik geef ontzettend veel én dan niet van uit het geven zelf én meer vanuit het zijn
Ik bén dat gewoon! Dus hoe afgestemd is het dan om ook vrolijk, hartelijk, rijkelijk 
en overvloedig te ontvangen?

Dat is mijn natuurlijke staat van zijn. dat dus.. c;)

En zo ontdek ik elke keer weer meer.. en dat is zo wijs en graaf! Zo bijzonder en 
hartelijk. Zo zalig en gemakkelijk én hoe wordt het nog beter dan dat? Hoe 
makkelijk en vrolijker kan het zijn?


Wil je graag blijven lezen wat ik schrijf? 
Abonneer je dan op mijn blog. Klik op Posts of Comments bij ABONNEER OP
MIJN BLOG (rechts zijbalk). Kies Atom én duidt aan dat je 'feed' (updates) wilt
ontvangen ét voilà..

Comments