MEGA DANKJEWEL aan iedereen die aan mij bijdroeg ten aanzien van ondernemen

Note: gisteren ging ik in een zelffacilitatie over ondernemen en werd heel veel gewaar. Wat kunnen mijn verandering en dankbaarheid aan jou bijdragen?

_ _

Dankbaar voor alle vragen en suggesties! ;c) c;)

oooooh het borrelt het borrelt het borrelt

jiehaa! ;c)) er is weer veel in beweging na de vragen en clearings van gisteren over ondernemen. Zomaar wil ik mijn website aanpassen, teksten veranderen, vormgeving veranderen, woorden gebruiken dat ik eerder nog niet wilde.. whoop whoop! 

wat gaat dat nog voor mij en andere creëren?

DANKBAAR ;c) glunder glunder sprankel sprankel blij blij BIG smile erbij ;c)

Ik heb zelfs mijn leeg fb profiel voorzien van een nieuwe foto + header. 
Ik heb zelfs verwezen naar hier + mijn oude fb pro pagina JustBeing Me dat nog altijd online is. Ik dacht dat deze zou verdwijnen toen ik mijn oud fb profiel verwijderde. Niet dus.. 

Wat kunnen mijn creaties daar aan jou bijdragen, nu en in de toekomst?

Comments