Kan hagel een bijdrage zijn?

Note: gisteren schreef ik deze ervaring op facebook en deel het nu hier. Wat kunnen mijn mijmeringen aan jou bijdragen?

_ _

Het hagelt hier ineens ni te doen! 

Man man.. we zijn mei hahaha.. Ik kijk naar de bomen in den hof en zie de Kersenboom heen en weer zwiepen met de kruin van de Haagbeuk (boom) ook. En ik merk op dat ik in een 'ocharme' energie ga. Hoe interessant dat ik meen te weten dat die bomen afzien? Ik vroeg me af of mijn planten en boompkes en kruiden het konden verduren..

Hoezo verduren? Waar heb ik ooit geloofd dat de natuur het niet aankan, de kou? Ja.. euh.. overal. 

Oké, wil ik hier iets anders kiezen nu? 
Iets met meer magie en oneindige mogelijkheden?

Ja, wat gaat dat creëren?

En is de hagel het antwoord op een vraag, slechts in een andere vorm dan gedacht? En wat als de hagel nét dat andere, intensere, bijzondere creëert waarvoor ik nog niet opensta?
Dat door het vasthouden aan ellende het ook ellendig maakt. Hmm.. ja watte. Hmm.. diepe zucht.. Ja hmm.. BIJZONDER. Ja watte. Ja watte! Man man..

Dus bij deze.. schijnt de zon alweer, is het opgehouden met de hagel en kan ik met een glimlach kijken naar wat er mogelijks nu gecreëerd is nu ik erkend heb waar ik nog aan vasthield. hmm..

Wat voor bijdrage is de hagel en de kou aan de natuur wat ik nooit heb kunnen bedenken, nooit heb waargenomen omdat ik uitging van conclusies, verwachtingen ed...? Mm.. ja..

Ik ben vré benieuwd!
whoop whoop!

Die hagelbui wat een creatie was me dat sèg! ;c))

Comments