Ik schud het van me af..

Note: wat kan mijn bewust- en gewaarzijn aan jou bijdragen, nu en in de toekomst?

_ _

Wie ben ik hier aan het zijn? Stel ik mezelf en direct daarna schudt mijn lijf (het af).

Ik merk op dat ik vandaag zowat lethargisch ben.. bèbè moa op momenten zo wat lastig, ambetant.. Ik merk ook op dat ik ineens mezelf in twijfel trek want ik wil pakken geld op mijn rekening hebben. Omdat ik het zalig vind om zo nu en dan eens zomaar iets te kunnen bestellen, kopen, grootser dan nu.

En ja.. geld is nu eenmaal een mogelijkheid waarvan ik nu vind dat ikhet mankeer, toch in grote getallen. En dus doet dat iets met mij. Zit de twijfel, de zwaarte er ineens weer in. 

'Jama hoe moet dat nu? Ben ik nu 'weer' aan het slabakken? Hoe kan ik met mijn ondernemerschap ondernemer zijn en geld hebben zonder het leefloon?'

Enfin, zwaarte dus.. en vandaar de vraag: 'Wie ben ik aan het zijn hiermee?' En direct beweegt mijn nek, mijn schouders.. er is iets dat ik gewaarword. Hmm.. ja. Is het van mij? J/N? diepe zucht.. nope. Oké das interessant. Ik word het dus gewaar en maak het eigen. Ik kan het bij deze laten gaan met de erkenning dat ik iets gewaarword. Dat is mijn potentie waarmee ik niks hoef te doen nu.

Niks wordt er van mij verwacht nu. 

Niemand ni. Aha.. ja ik bepaal het zelf.

Oops contractie op mijn keel.. hmm.. das interessant! Mijn hoofd en nek bewegen, mijn rechterschouder trekt op naar mijn hoofd.. Wie of wat word ik hier gewaar? Van wie is dit? Ik hoef er niks mee. Oké barrières laag.. laag.. laag.. laag.. laag.. expandeer.. alle richtigen uit.. meer.. en meer.. en meer.. ik schud .. meer en meer.. en meer.. en meer.. hm.. diepe zucht.. hmm.. diepe diepe zucht!

En nu? 

Wat is er nu mogelijk? 

Ik blijf uitnodigen.. in de vraag.. welke ondernemingsvormen zijn op mijn energie en zijn afgestemd met de joy of being me? Wie of wat kan daaraan bijdragen? Wat kan ik nu kiezen en zijn dat daaraan bijdraagt? 

Hmm.. ik ben ruim, rustiger.

Universe show me.. show me the money. ;c)

Ja dat dus.. 


Comments