De hemel bestaat, een waar paradijs op aarde

Note: wat kunnen mijn ervaringen aan jou bijdragen? Wat kunnen mijn bewustzijn en vragen om oneindige mogelijkheden bijdragen aan jouw toekomst?

_ _

Gisteren was een mega magische vrolijke hartelijke rijkelijke en overvloedige dag!

Een dag zoals ik het in gedachte heb, een antwoord op de veelvuldige vragen dat ik stel aan het universum om mij te tonen welke ondernemingsvormen nu op mij zijn afgestemd. Ik vroeg om hartelijke, vrolijke, rijkelijke en overvloedige ontmoetingen én ik kreeg het. Dit is écht één van de manieren waarop ik het best functioneer en creëer.

Gisteren kwam een vriendin bij mij thuis om samen een project van haar grafisch vorm te geven. Het was de 2e keer dat ze er was en het werkt zo zalig om samen te kiezen wat waar en hoe gezet & verwoord kan worden. Ik had al veel vormgeving klaar en gisteren was een dag van correcties en het één bij het ander voegen.

Ik was lui in de ochtend en kwam langzaam in gang en eigenlijk is het daarna steeds beter en beter gegaan. We hebben veel gepraat en ik heb vragen gesteld omdat ze met iets zat.. en toen daar het inzicht kwam en de bereidheid om anders te kiezen, veranderde haar energie en stroomden ineens de ideeën weer à volonté!

Dat vind ik zo magisch rijkelijk aan de potentie om met energie te werken door vragen te stellen én vooral door gewaar te worden. Ik kon werkelijk meer ruimte gewaarworden ;c). Ik ben méga dankbaar dat zij en ik samenwerken. Ik ben best trots op mezelf voor wat ik neerzet. Het was immers lang geleden dat ik nog zo gecreëerd had in InDesign en het bracht me enkele jaren terug in de tijd toen ik vaak ermee werkte.

Anyways.. ik vroeg om rijkelijk en overvloedig en dat heb ik gemerkt! Ze had voor lunch gezorgd en man man.. dat was zoooo lekkerrrr! Toen alles op mijn bord lag, waande ik me in een chique restaurant.. de gerechten waren verfijnd en voedzaam en het zag er ook kleurrijk uit. Diverse smaken en texturen.. hmm.. Met liefde & aandacht bereidt.

Dat beste mensen, maakt samen creëren op deze wijze zo bijzonder. 

Dat de ander voor eten zorgt.. ik had dees nooit in huis gehaald omdat ik er eenvoudig weg niet aan gedacht had. Ik ken de traiteur wel én kom zelden in de buurt én nu stond het zo voor mijn neus! Whoop whoop!

Hoe wordt het nog beter dan dat?

Na een halve dag creëren en focussen en lachen en zwaansen en vertellen en elkaar begrijpen zonder woorden.. mocht ik al dat lekkers ook nog houden. Ze liet alles bij mij!! Dus heb ik vanavond met veel smaak er nog van gegeten. En voor morgen is er ook nog.

En zo dus.. dat dus.. op deze wijze.. draag ik graag mijn bijdrage bij. En ontvang ik graag de bijdrage van de ander. Lieve Sandra DIKKE MERCI voor het antwoord op mijn vraag. Dankuwel universum voor uw antwoord!

Hoe wordt dit nog fucking more delicious dan dat?!

Wat zijn de oneindige mogelijkheden om dit nog meer te ontvangen?

Danku danku danku méga dankjewel!! 


Comments