FEEL: beladen met zware gevoelens

Vandaag wat een dag tot nu toe!
Ik ben gaan snoeien in den hof van een vriendin. Eerst lang gebabbeld over alles wat me bezighoudt & haar. Fijn & openhartig. Ik heb haar graag! En daarna heb ik Hortentia's terug gesnoeid tot de grond. En onderwijl speelde altijd hetzelfde liedje door mijn hoofd van Nick Cave "Into my arms". Kwam der zot van.. vroeg dan ook om hulp & rust. Ik voelde de zwaarte toenemen in mijn hart. En ik wilde het van me afzetten.. zoals ik gisteren zo kon switchen tussen mijn aandacht bij Peter & mijzelf.

Enfin.. kwam ik net thuis en ik voelde de impuls om me effe te leggen.. om effe dichtbij mijn eigen te komen. Om mijn zwaar hart te voelen & te koesteren. Om mezelf te strelen, door mijn haren te gaan & mezelf vast te houden. Om mijn eigen warmte te voelen.. Want ik had sterk de neiging om naar Peter uit te reiken om mij door hem te laten koesteren.. En ik snap heel goe dat dit het geval nu ni is. Hoe pijnlijk ook.

Ik schreef er net over in mijn dagboek & eindigde met de zin:

"Ik mag genoeg zijn."

En hoppa! Daar zit de clue.
IK mag genoeg zijn. OM bij te zijn. Om niet te verlaten voor een ander. Ik hoef mezelf niet te verlaten om Peter, om rust te vinden. Ik mag genoeg zijn om bij te blijven.




En amai wat kom ik allemaal tegen sèg! In mijn space kom ik in aanraking met mannelijke aandacht. Zomaar van overal & nergens komen ze in mijn space, sinds ik mij op het verkennend pad begeef om mijn eigen seksuele stroom te erkennen. Ik ben der effe ni goe van!!

Spanning jong, spanning! Mijn hart man man.. Angst.. hakken in het zand.. 
Effe ademen.. Ik doe effe niks.. buiten dan mijn impuls om hier woorden aan te geven. Om mijn gedachten helder te krijgen. Om terug op de grond te komen, te aarden. Mezelf weer te voelen & alles wat het in gang zet! Mm.. zucht.. adem adem adem..

En ik ben me bewust van de helende kracht die uitgaat van alles wat op mijn pad komt. Van de mannen die om mijn aandacht vragen. En ik.. ik mag erin blijven staan. En voelen wat het met me doet. Ik mag zelf voelen wat ok voelt & wat niet. Waar ik in meega & waar ni. Wat fijn voelt & wat niet.. En bovenal mag ik mezelf blijven voelen!

Wow!Pff..
Ik ben veilig. Bij mezelf. Ik hou mezelf in de gaten.. wow wat een rollercoaster sèg!


Comments