Waar droom ik van?

Afgelopen zondag zat ik aan mijn ontbijt en opende ik een melkkuipje voor bij de koffie. Meteen was ik geraakt, blij en bijzonder verrast want op het kuipje stond: "Waar droom jij van?" Wel zo bijzonder hoe het leven me altijd ondersteunt! Ik beleefde een bijzonder weekend en eens terug thuis viel mijn blik, op een gegeven moment, op een blad aan de muur: "Waar droom jij van?"

I K  G L I M L A C H

Want na het zien van de eerste keer en de tweede keer stemde ik me af op mijn dromen.. maar ja, waar droom ik eigenlijk van? Wat wens ik nog in mijn leven? Er kwamen zaken voorbij die het nét niet waren.. om dan deze week een astrologische reading voor de komende twee weken te zien waarin ik de persoon hoorde zeggen welke energieën voelbaar kunnen zijn.. en toen wist ik het! Meteen.

'Ik wil een intens geluk ervaren!
Ik wil me gezegend voelen
in wie ik werkelijk ben.'

©Tania Maria Vanhoof 2017

Want dat, beste mensen, dat zijn de meest oprechte, verbindende, vervullende, dankbare, zalige momenten dat ik in mijn leven ervaren heb! En ja, ik kan het koppelen aan tastbare zaken echter wat als ik me kan afstemmen op de pure gevoelssensaties? Puur zoo SIMPEL zonder te weten hoe het ontstaat. Een weten, verwachten dat het zal zijn. Wat is er nog meer mogelijk als ik me niet afstem op een bepaalde uitkomst?

En wederom, voel ik een bewuste aanwezigheid en mega zachtaardigheid in mijn voetzolen..



H E M E L S ..

Wat als het zo simpel kan zijn?


_Tania Maria Vanhoof
Vrijdag 16 augustus 2024  13:22


Comments