Welkom op mijn blog, ik zet mijn website even on hold..

// Wens je met mij in contact te komen, kan dat op info@justbe.nu

Ik ben dankbaar dat je mijn plek bezoekt en ben benieuwd wat ik aan jou kan bijdragen
Momenteel kies ik er voor om alle pagina's van mijn website on hold te zetten omdat ik veranderd ben. Zowel de stijl als de pagina's zijn aan vernieuwing toe.

Mijn zelfreflectie kan je blijven lezen op mijn blog waar ik mijn innerlijk onderzoek deel dat elke keer leidt naar meer mezelf en durven toelaten van wat ik eigenlijk wil. As je iets wilt weten, een hint of een signaal naar meer over jezelf.. Stem dan even af op je vraag en klik op gevoel een blogpost aan en zie wat mijn schrijfsels jou aanreiken en/of aanraken.

Tot slot,

Hoe vrolijk, hartelijk, verrijkend, vervullend, dankbaar, overvloedig, anders
kan jij deze dag beleven?

Van harte,
Tania Maria Vanhoof



Comments