Because a vision softly creeping..

Opmerkelijk wat ik vandaag in ontvangst neem zowel in woorden, begrip, wijsheid, feedback, helderheid, eten, geld, aandacht, aanraking, waardering, liefde, afscheid. Bijna op hetzelfde moment ontvang ik onverwacht overvloed vanuit liefde én afscheid vanuit liefde.

Opmerkelijk gecreërd door het universum.
Alles gebeurt in mijn voordeel.
Vanuit dat gegeven berust ik en weet ik dat het iets grootser creëert.

Ik laat ook mijn website los zoals ze nu is opgebouwd. Alle pagina's zet ik on hold, effe alles leegmaken. Afstemmen op mijn ware aard en van daaruit creëer ik opnieuw. Dat is ook los durven laten. 
 
Steeds terugkeren naar de vraag: Wat wil ik? 

Om van daaruit de vorm te vinden, hoe wisselend dat ook is. Daar ben ik nu.. een laag dieper durven toegeven aan wat ik werkelijk wil en daarbij alles wat oncomfortabel is, omarmen.

Within the sound of silence

(klik bovenstaande link voor muziek)

Comments