WELKOM.. op mijn blog en website




Vraag en het word je gegeven

Instant ontvang je informatie over jouw vraag. Instant beweegt je lijf en geeft het jouw informatie door. De hints en signalen zijn meestal 'onzichtbaar' voor ons omdat we
het nooit als zo (h)erkend hebben. Mijn zelfonderzoek heeft me nu tot hier gebracht
en ik sta stil bij de kleinste gesture, gebaar en beweging dat ik/mijn lijf maakt.

Alles is energie. Alles is verbonden en wat als alles wat ik ooit geloofd heb,
iets anders blijkt te zijn? Wat als energie slechts energie is, oneindige mogelijkheden?
Als we energie niet meer bestempelen als onbetrouwbaar, goed of fout, juist of verkeerd,
goed- of kwaadaardig, geneeselijk of ongeneeselijk.. wat is er dan mogelijk?

Hoe zou het zijn om dat te laten gaan?
 
Ben jij bereid daaraan voorbij te kiezen?
Ben jij bereid om je gewaarwordingen te erkennen, te doorvoelen?
Ben jij bereid om
vragen te stellen om gewaar te worden van meer mogelijkheden?
Ben jij bereid om jouw energetische aard te erkennen?
 
Wat zou het vergen om magie te zien
in onmogelijkheden?

 
Om bewust te worden van de keuzes dat je maakt door jouw aanname/standpunten.
 
Wat voelt beter nu?

Merk op wat je merkt..
Als je onzerker bent of je iets opmerkt, wil ik graag een voorbeeld zijn
om je te laten ervaren hoe 'anders' het kan zijn.

Jij bent de creator van jouw leven.
Hoe interessant is het om bewust(er) te worden van jouw keuzes?

Wow sèg!

 
Wat als je zou omkiezen (omdenken)..
wat zou er dan mogelijk zijn voorbij aan wat je ooit eerder ervaren hebt?
 
Dat dus.. dat kies ik.

En jij?

Comments