Direct ontvangen uit mijn verlanglijst

Note: op 12 november om 10u07 mijmerde ik over het kenbaar maken van mijn eigenwijze organisch ondernemen. Hoe snel kan het gaan? Terwijl ik aan het schrijven was.. kreeg ik telefoon.
_ _

Law of attraction inzichtkaart 2012
Hoe nu?

Ja hoe ga ik het nu eigenlijk laten zijn?
Ik weet dat ik met mijn organische ondernemerschap het beste uit het universum faciliteer. Magische Mogelijkheden. Ongekend. Onbemind. Ondersteboven. Bijzonder.

Ik schrijf er veel over en praat er veel over omdat dit is wie ik ben. Hoe ik ben. 
Waar ik ben. Met wie. Wanneer. Hoe lang.

Deinen van de golven..

Ik zie het als de deining van golven, dan op en dan neer zonder op voorhand te weten wat er op het strand belandt. Wetend dat het altijd schatten zijn. Het is hoe je ernaar kijkt met welke definities, conclusies, besluiten, projecties, verwachtingen,..

Voor de één een parel en voor de ander rotzooi.

Maar en dus.. hoe?

Ja, ik weet al dat ik werk met een verlanglijst waaruit ik direct uit wil ontvangen.
Hoezo geld vragen om daarna net datgene mee te kopen wat ik wil? 

Hoe fijn is het om direct te ontvangen?
  • Rvs Burr Grinder Mini Koffiemolen (handmolen) 
    Of een 
  • Vitamix Explorian E310 Blender waarmee ik kei lekkere fruit- en groentensmoothie kan maken of havermout kan fijnmalen tot bloem.. 
    Of een
  • Canon Rebel camera waarmee ik kan prachtige settings kan filmen en kan inspreken met een kraakheldere microfoon!
    Of 
  • Koffie uit Boquette, Panama van Kaylee en Jordan, twintigers die lokale koffie-boeren bezoeken en fijne koffiebonen selecties maken, branden en verkopen! 
    Of 
  • Hout voor de bouw van een overkapping in het voedselbos 'De Verwilderde Verwondering' bij de vuurplaats (to be) waar ik wil koken daarmee dus een gril..

En toen ging de telefoon.. een vriendin belde met vragen.

 
Direct ontvangen

Enige tijd later na een aantal vragen, clearings van onbewustzijn, vroeg ik om een bijdrage. Ik stelde haar voor om een Rvs Burr Grinder Mini Koffiemolen (handmolen) te geven uit mijn verlanglijst. 

En zo geschiedde, het klopte voor haar en met plezier heeft zij deze besteld voor mij! Woensdag 25 november 2020 om 12u30 werd er aan de deur gebeld en werd  een pakketje aangereikt! BINGO! Joepiedepoepie! 




Kei content!

Zo snel kan het gaan dus.. het ene moment mijmer ik nog over het hoe én het 
volgende moment is het in de sjakosch! En dat beste mensen is zooo plezant aan
organisch ondernemen want ik kies de waarde van mijn bijdrage.

• Kies ik voor vrijuit delen, geven?
• Kies ik voor een vrije gift?
• Kies is voor direct ontvangen?


Benieuwd naar mijn verlangenlijst?

Comments