Dingen gebeurd in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst

Gisterennacht luisterde ik naar Christel Crawford via YouTube toen ik in bed lag. 
Op een gegeven moment flitste het door mijn heen dat mogelijks de internetverbinding er zo kon uitvallen en dat ik het niet meer zou horen. Ik merkte een sensatie op in mijn hart.. zenuwachtig.

Op de plek van mijn bed is de internetverbinding op momenten instabiel, soms wel, soms niet. Soms heel lang en soms heel lang niet. Dus mijn conclusie was dat de verbinding er ineens mee zou stoppen..

1 conclusie en direct lichaamssensaties.
1 conclusie door voorvallen uit het verleden.
1 besluit, projectie, dat het dus ook deze keer zowel kon zijn..

Interessant dat ik ervan uitga dat.. 

Herken je dat?

Dat op je deze wijze je druk maakt om iets, een herinnering, een situatie.. uit het verleden dat je zo eigen maakt en projecteert op de toekomst. En daarmee onbegrensde mogelijkheden uit jouw ontvangen haalt?

In principe vernauw je de mogelijkheden beschikbaar in het moment, in de toekomst. Het zal wel zus of zo zijn, het kan wellicht zo worden, het is zo, .. want de vorige keer ging het ook zo. De keren ervoor ook.

En ja.. dat kan best écht geweest zijn.
En wat is er nog meer mogelijk?

Hoe wordt het nog beter dan dat?

Enfin, terugkomend op gisterennacht.. de video heb ik helemaal afgeluisterd. 



Dankbaar voor dit voorval 

Omdat het zo duidelijk laat zien hoezeer ik conclusies en aannames en besluiten nog geloof en projecteer op een geheel ander moment. In plaats van open te staan voor magische mogelijkheden, blok ik het af. Doorgaans gebeurt dit onbewust. Alleen maak ik mezelf bewust door vragen te stellen om alles wat mij belet om magische mogelijkheden te ontvangen aan de oppervlakte te brengen.

Dingen gebeurd in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

Dus.. zal ik de energie die is aangeraakt, laten oplossen?

Alles wat is aangeraakt door dit voorval: angst dat ik het niet meer kon beluisteren, dat het ineens kon stoppen, dat ik er geen vat op heb, dat ik een andere plek moet opzoeken, onzekerheid, schrik.. benoemd en onbenoemd x een godziljoen, vernietig en ontcreëer ik nu. rightwronggoodbadpocpodall9shortsboysandbeyonds

Dit is de 'clearing statement’ van access consciousness. Puur energiewerk, works like magic. Meer weten? Ga naar www.theclearingstatement.com. Nederlands? Kies dat bovenaan rechts van de pagina.

Oké, wat is er nog meer mogelijk?

- Herken je dit?
- Ben je er bewust van in het moment?
- Waar kies je voor eens je er bewust van bent?


Zin in meer bewustzijn in je zijn en doen?
Lees dan zekers mijn berichten hier, mogelijks dragen ze iets bij aan jou en jouw omgeving als je ervoor kiest. Stuur een bericht of abonneer je op mijn blog om op de hoogte te zijn als ik iets nieuw post OF vraag het aan je eigen weten. Ik dank je.


Magische Mogelijkheden voor jou,
Tania Maria

Comments