De Verwilderde Verwondering I 8 weken verwonderen

Vandaag nodig ik iedereen uit die zich geroepen voelt en/of weet dat een reis doorheen de wereld van verwondering - iets bijdraagt aan hun leven. 

Elk moment is verwondering aanwezig

Mijn in verwondering zijn word vaak opgemerkt als iets bijzonders. Pas de laatste weken besef ik dat ik niks hoef te doen, het gaat vanzelf. Als ik opsta - doorheen de dag - als ik ga slapen, ben ik verwonderd over bijvoorbeeld: 

• de lucht, de kleur en de textuur ervan; 
• de kou van het water waarmee ik mijn gezicht was; 
• de geur van gemalen koffie; 
• de verse groene witloof blaadjes die opkomen op een afgesneden wortel; 
• het licht en de warmte van de zoutlamp..

Het heeft alles te maken met dankbaar zijn voor wat is. De Aarde in bijzonder, alles.. alles wat ik om me heen heb verzameld en door zoveel betrokkenen is gecreëerd om tot mij te geraken. Daarover verwonder ik mij nog het meest. c;) 

8 weken van Verwondering

Het brengt mij altijd in het moment of omgekeerd door verwondering ben ik altijd in het moment. De komende 8 weken maak ik graag ruimte voor het ontvangen van de magie van verwondering. Zodat jij kan ervaren wat het bijdraagt aan jouw leven. 

Het is als een nieuwe taal of skill aanleren én het belangrijkste is.. 
• de bereidheid om aanwezig te zijn, 
• de bereidheid om vragen te stellen, 
• de bereidheid om op te merken waar het je brengt.

Geen vaststaand programma
De komende 8 weken deel ik vanuit inspiratie wat verwondering voor mij is. Hoe ik het ervaar, welke inspiratiebronnen ik heb.. enzovoorts.
Ik heb geen idee hoe de 8 weken eruit zullen zien of op welke dagen ik uitreik. Ik volg de energie die ik gewaarword én nodig jou uit om te ervaren wat deze manier van 'niks hoeft' met jou doet én hoe jij de energie van verwondering kunt zijn.

Verzameling aan inspirerende ervaringen 

Hoe fijn zou het zijn om alle ervaringen te delen op hier mijn blog per post dat ik schrijf? Zodat een verzameling aan inspirerende ervaringen ontstaat ter inspiratie voor anderen en de begeestering tot meer verwondering. 

De Verwilderde Verwondering

Verwijst naar een plek die mij ruimte biedt om te verwonderen en waar ik regelmatig ben. Aan de hand van foto's en filmmateriaal neem ik jullie graag mee naar deze wonderlijke wereld. 

Het verwijst ook naar de verwaarlozing van verwondering in het algemeen. Dat wat zo eigen is aan mij is dus niet gekend door iedereen. De energie van verwondering is altijd aanwezig vraagt om jouw bereidwilligheid om ervoor te kiezen. Wetende dat - wat ook je ervaart in de wereld om je heen - er altijd een andere mogelijkheid beschikbaar is.


De Verwilderde Verwondering, voedselbos in wording


Vandaag deel ik mijn eerste video over De Verwilderde Verwondering, een plek die om mijn aandacht mijn riep en ik nu transformeer naar een voedselbos. Een plek dat mij transformeert along the way, zo blijkt. Een innerlijke reis naar meer gewaarwording en creëren met de natuur. Het loslaten van conclusies, verwachtingen, besluiten, definities, moetes, projecties.. 

Wat kan ik creëren?
Welke mogelijkheden zijn er beschikbaar? Als ik bereid ben om uit mijn aannames te stappen, slechts de energie te volgen én gewaar te worden van wat om aandacht vraagt.


Mijn uitnodiging aan jou deze week

Stel jezelf deze vragen:
• Wat vraagt nu/vandaag om mijn aandacht?
• Als ik geen verleden had, wat zou ik nu kiezen?

Stel deze vragen elke dag 10x en merk op wat je merkt. 
Vul het zelf niet in, ga het niet bedenken.. merk op. Word gewaar & verwonder.

Deel jouw gewaarwordingen pas op zondag
Geef jezelf de ruimte om de energie te ontvangen die je uitnodigt met de vragen.  
Deel jouw ervaringen in een comment onderaan.


Magische Mogelijkheden voor jou,
Tania Maria

Comments

  1. Hallo,
    Ik wil graag mijn eigen gewaarwordingen delen.
    Mijn aandacht bracht me op wonderlijke plaatsen, mensen en creaties. Lees hier https://iaskanditisgiven.blogspot.com/2020/12/verwondering-waar-gaat-mijn-aandacht.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.