CONTRAST: spanning vs leap of faith

Ik voel dat ik spanning in mijn lijf heb.
Mijn nek en hoofd en ogen voelen gespannen en moe aan.

En ik wil schrijven,
schrijven over wat ik binnenin voel.

Over hoe mijn drang naar controle vs mijn verlangen om los te laten elkaar overlappen.

Ik voel spanning omdat ik een leap of faith ben aangegaan enkele maanden geleden.
Toen mijn huisbaas aan de bel trok en mijn huurachterstand wilde ontvangen. Tot op heden
heb ik mijn verlangen om dat in orde te krijgen uitgesproken en gedeeld met het universum.

Mariëlle Duijndam heeft mij begeleid in een oefening om helder te krijgen wat ik nu eigenlijk
wilde in deze situatie. En toen kwam boven water dat ik het volledige bedrag op zijn rekening
zag staan. Dat voelde stevig en helder aan. Zo is het!

Ondertussen heb ik mij afgestemd op dit verlangen: het bedrag staat voor 1 juli op zijn rekening.
Verders heb ik niks gedaan om dit doel voor elkaar te krijgen. Alé ik ben niet in actie geschoten
om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben gewoon blijven doen waar ik zin in had en mijn impulsen
blijven volgen.

Zodoende kwam er enkele weken geleden een onverwachte gift van iemand die ik nauwelijks
kende. Wegens een dikke vette match met onze eigen verlangens kwamen we bij elkaar!
Zo immens bijzonder. Zo waardevol. Vanuit haar hart gaf ze mij bijna de helft van mijn
achterstand kado. Met het idee dat deze wel eens terug bij haar terechtkomt. ❤︎

Welnu, ben ik slechts 3 dagen verwijderd van de uiterste datum waarop alles op de rekening
van mijn huisbaas mag staan. Het volledige bedrag van 5.500 euro. Waarvan ik op 3.000 euro
na vanaf zit.

En ik merk dat ik spanning voel, dat mijn drang naar controle in deze situatie de kop opsteekt.
Kan ik het écht manifesteren? Gaat het écht lukken? Wat als..?
Mijn angst komt om de hoek kijken terwijl er nog niks overboord is want ik heb nog 3,5 dagen.


En in de circulaire tijd is alles mogelijk. :c)


En hoe bizar hé, ondanks alle tekens die ik ervaar, links en rechts.. van RELAX .. blijf ik
die onzekerheid in mijn lijf voelen. Eerst zien en dan geloven is actief.

Terwijl ik de 2.500 euro heb ontvangen vanuit het eerst voelen, zien, ervaren & dan ontvangen.
En dat beste mensen is zoo waardevol delicious & genieten! Te wetend dat ik op elk moment,
waar ik ook ben kan vragen waar ik naar verlang.

Bij deze.. pfff.. zucht..
Heb ik zin in een ontspannen nek & gezichtsmassage. :c)
Hmm.. wat een deugd zou dat doen?

Comments