IMPULS: hoe fijn is het om op te ruimen?

Mmm..
ik voel het al een tijdje.. zo nu en dan een onderliggend gevoel, verlangen om op te ruimen.
Om mijn rond te kijken en te zien wat een andere bestemming mag krijgen.

Alles wat niet meer resoneert, mag weg
Ik wil opruimen,
ik wil space
ik wil ademruimte
ik wil eenvoud
ik wil rust
ik wil niks hoeven
ik wil zijn
ik wil mm.. liggen
ik wil expansie
ik wil verhuizen
ik wil alles uitsorteren
ik wil enkel datgene wat mij een goed gevoel geeft
ik wil al de rest weggeven
delen
ik wil ruimte maken
ik wil aandacht geven aan wat nu resoneert
ik wil ..

Zucht.. bijzonder.

Gisteren had ik al boeken opzij gelegd. Ik sprak erover met een vriendin en ze wilde 
2 boeken lezen. “Ok, neem maar mee” zei ik. Voelde ze ineens de impuls om een kado te geven 
en ontving ik zowaar totaal onverwacht 7 euro! Awel sè, dat maakt het zo tof, vind ik. 
Niks verwachten en toch mogen ontvangen. ;c)

Later die avond was ik nogmaals bij Karolien. Ik had opgepast op Elias en Farah. En voor ik doorging 
voelde ze de impuls om mij een kado te geven vanuit dankbaarheid. En zowaar ontving ik ineens 20 euro! <3

ZOnder iets ervoor te hoeven doen, JustBeing Me. En dat bevestigd mijn gevoel hoe ik in mijn leven sta.
Een instant match met mijn verlangen..

En met deze kado’s.. heb ik deze morgend mijn grensticket gekocht naar Roosendaal. En heb ik mijn
ov-kaart opgeladen. En heb ik nog over om mijn grensticket naar huis te betalen als ik terugkeer.

Manifestaties én vooral een match met een eerder verlangen.. om te kunnen reizen. Meer en meer
word ik op deze manier bevestigd, ontvang ik nog meer vertrouwen. Nog meer weten dat het wel
degelijk zo werkt. Het universum.

I als & it is given

Man man wat ben ik content dat ik de trukken van de foor aan het leren ben. Woei.. woei..
omdat ik bewust mijn aandacht hou op een steeds beter gevoel.

En zo gaat dat dus.. ik ben ter beschikking, ik deel vanuit inspiratie, op mijn gevoel, luister naar
impulsen en ontvang geschenken.

En dat ik zo nu en dan toch nog de neiging heb om de uitkomst te controleren, dat hoort er bij. 
Omdat ik dan ga twijfelen of het écht allemaal zo kan?

En dan komt er weer een moment langs waarop ik me bewust word van de druk op mijn hart 
of op mijn keel. En dan besef ik, deze gedachte is niet in resonantie mijn mijn eigen bronenergie. 
Ze stoort (maak ik ervan). Wil ik werkelijk mijn aandacht nu hieraan besteden?

Wat wi ik nu voelen? Wat voelt beter?
En soms is het gewoon ok om de twijfels, de onzekerheid te voelen en er bij stil te staan. 
Wat is er nu? Wat wringt er? .. om dan liefdevol te zijn. :c)

En zo beste mensen, sta ik erin.

Leef ik het leven dat ik zelf ontwerp.. GOOD VIBRATIONS :c) :c)

mmm..

Comments