ALIGN: instant manifestatie

Vanmorgend luisterde ik naar een opname van COL en dat ging over toelaten.
Er werd een vraag gesteld om tijdens de dag op te merken of ik mijn manifestaties kon toelaten.

Enfin.. ik merk dat ik het fijn vind om mijn aandacht bewust op deze materie te richten. Om effectief
zo nu en dan mezelf te vragen wat nu beter aanvoelt.
Alé vandaag ging ik op een uitnodiging in van iemand om een gelaatsreiniging te laten doen.
Ik heb hiervoor ruim een uurke op mijn gemak gefietst doorheen bossen en hei en doorheen Brasschaat.

Ik merkte dat ik erg in mijn gedachten was en niet in het moment. Dus ging ik alles benoemen wat ik hoorde.. voelde.. en ineens kreeg ik het idee om alle bijzonderheden die ik in één oogopslag zag te benoemen. Het bijzondere is dat ik ze nu nog weet. Ik zat direct in het moment! :c)

Onderweg kreeg ik opeens last van mijn nek, ogen en hoofd. Spanning in mijn spieren.. ik trapte
een tandje trager en merkte dat ik eigenlijk helemaal niks hoefde te doen. Ik moest nergens snel
zijn, ik had immers veel tijd uitgetrokken. Vanaf het moment dat ik dat tandje trager fietste en voelde
hoezeer ik eigenlijk niks wilde doen.. kwam er meer ontspanning.

Op een gegeven moment vroeg ik aan het universum om mij fysiek manifestaties te geven van
dit fijn gevoel van niks te hoeven. Van mijn flow te volgen, ontspannen.

Ik voelde een impuls om een straat in te slaan. Wat bleek: ik sneed een ferm stuk af + meteen
rook ik de héérlijke geur van Lindebloesem! Voor mij zékers een geur die me rust verschaft en
ontspanning, plezier én bovenal dankbaarheid!
Omdat ik besefte dat ik een instant manifestatie had ontvangen/toegelaten. Een match met mijn
verlangen. :c) :c) Bovendien voelde ik wealth, een abundance van Lindebloesems, boom na boom,
de hele straat door!

En zo heb ik nog meer instant manifestaties opgemerkt vandaag: 
Ontspannen gezichtsmassage. Fijn gesprek. Open liefdevolle blik ontmoet. Gevoel van welkom zijn.
Precies zoals ik ben. JustBeing Me. De uitnodiging ontvangen/toegelaten dat ik altijd welkom
ben ginder. ❤︎

Dat beste mensen,
dat is zoo bijzonder om te ontvangen! 
Om tevens te horen hoe vrij ik mijn gevoelens deel en goed kan uitdrukken.
Wete.. en ik doe da gewoon vanuit mijn impulsen. Benoemen hoe ik het voel.

Enkele weken terug had ik dingen uit een Metro krantje gescheurd en kwam ik tot een collage:
Start nu. Waar wil jij je elke dag voor inzetten. Magic days. Ontvang, een giftcard van €25*. 
De gekste extra voordelen ..
Ik wist er me genen blijf mee, hoezo start nu? Hoe dan?
En zie.. ik ben gewoon bezig.. met dat afstemmen, toelaten, mezelf een beter gevoel geven..

INSTANT manifestaties van verlangens.. :)
Wow wow ❤︎

Op de terugweg heb ik weer mijn impulsen gevolgd en ben ik weer in het bos terecht gekomen.
Aan de bunker in Brasschaat met die loopgracht. Ik reed langs het water en kwam aan een open plek.
Daar zag ik een afgezaagde boomstam en ben ik gaan zitten. Dromen, dankbaar voelen, schrijven
over mijn ervaringen..
Wat een avontuur en hoe heelrijk!
Hmm.. ik wilde heerlijk typen en daarna benoemen hoe rijk ik mij gevoeld heb. Et voilà, het staat er al. ❤︎

Thuisgekomen, ben ik direct op mijn bed gaan liggen. Ik voelde hoe nodig dat was na 2u onderweg te zijn.
Alles kon weer tot rust komen. Ik voelde energie in mijn nek.. zo ben ik een tijdje blijven liggen,
om helemaal uit te rusten. Zonder verder iets te hoeven ;c)
En besefte dat ook dit weer een instant manifestatie was + 't gaf mij zékers een beter gevoel in het moment.

Enfin, alweer dringend bedtijd. Ik voel mijn hoesten opkomen en besef dat ik een grens te ver ben.
Lieve mensen, slaapwel. En graag tot de volgende keer.

Anneleen, merci ❤︎ voor onze ontmoeting vandaag!
Liefs.

Comments