ALIGN: wat voelt beter?


Vandaag was ik op de Sprankelcommunity en las het ene artikel na het andere. En ik luisterde
naar opnames van The Communion of Light. En het word mij steeds duidelijker hoe ik eigenlijk
alleen maar hoef af te stemmen op de volgende beter voelende gedachte, woorden en actie.

In elke situatie, ook indien ongewenst. 
Om toe te laten wat ongewenst is, al is het enkel de intentie om het te willen toelaten. 
Ik heb het daarstraks nog opgeschreven.. waar zit dat ook al weer?

Allow the thoughts you don't like & let it evolve


Dit zou veel beter zijn dan mezelf te trainen om positief te denken. Ervan uitgaand dat er mis 
is mè mij. Dat er iets anders moet. Been there, done that.. en nu op weg naar een ander leven 
op een andere wijze. 


Wat voelt beter?
That's it. Zo simpel.. ahum. ;c)

Het enige wat telt, is wat beter voelt. Gedachten, woorden, acties.


En dat de ander niet verantwoordelijk is voor mijn geluk. Zich niet hoeft aan te passen aan wat ik wil
opdat ik mij beter voel. "Whoops! Lap daar hebt ge't al." En wat heb ik vorig weekend allemaal zitten
doen en zeggen tegen mijn lief? Hmm.. bloskes op mijn wangen. En toch is daar mijn verlangen om
wat beter voelt, te ontmoeten. Ook in zulke situaties.

The Perpetual You Magazine

Deze quote diende zich aan ét voilà. Hint: JustBeing Me. 
Sprankelcommunity, Mariëlle Duijndam

Sprankelcommunity, Mariëlle Duijndam
"Hmm.. ja, wat voelt beter" zeg ik in mezelf terwijl ik rondkijk in mijn keuken.. en mijn oog op 
een haarklemmetje valt dat vastzit aan een mandje op een kastje. Met daar rechts van de boeken 
die ik weg wil doen, een keukenhandoek die er zo bij hangt.. Een leeg flesje op mijn aanrecht, 
nog wat naaigerief om te doen. Waar ik vorige week zin in had en nu ni meer..
In gedachten hoor ik mezelf zeggen, zo weinig mogelijk gerief her en der. Rust! 
Mmm.. ik kom terug hier met mijn aandacht voor mijn scherm. 


The Perpetual You Magazine

Zo bijzonder om quotes at random te kiezen en te zien hoe treffend het elke keer weer het is.
Afgestemd op mijn energie, focus, aandacht.. the perfect, next logical match! Jaja een instant
manifestatie beste mensen! "Enfin.. nog eens!" voel ik van binnen :c) "om te zien wat ik nu uitkies.."

Sprankelcommunity, Mariëlle Duijndam
Mmm.. fijn! 
Enfin, bij welke gevoelens ervaar ik een hemelse staat van zijn? 
Welke gevoelens wil ik in mijn leven & externe wereld weerspiegeld zien?

Geliefd & welkom zijn. Mensen die blij zijn om mij te zien. Om wie ik ben, puur JustBeing Me. 
Spontane gastvrijheid. Voelt u thuis hé, pakt maar.. ;c)
Onbegrensde mogelijkheden. Alles kunnen & mogen vragen. En ook nog geleverd krijgen 
op de meest onverwachte momenten & manieren.

The Perpetual You Magazine

Wat voor gedrag zou ik in de mensen om mij heen willen oproepen in het contact met mij?*
Wat zou ik over anderen om mij heen willen denken?

Mensen om mij heen vinden zichzelf mooi en genieten van hun eigen uitstraling.
Ze raken zichzelf graag aan en vinden het plezant om hun lijf te verzorgen. Ze delen graag 
hun ervaringen met mij. Ze zitten lekker in hun vel. Ze stralen en zijn fijn in omgang. Ze hebben
aandacht voor wat beter (aan)voelt. En gaan hier bewust mee om. 

Mensen om mij heen gunnen zichzelf het allerbeste toe. 
Ze volgen altijd hun eigen stroom van binnenuit. Ze houden van de afwisseling. Ze zijn ingetuned
op de oneindige overvloed. Ze laten toe om te ontvangen wat ze graag willen omdat dit fijn voelt
voor hun. Ze delen rijkelijk wat ze aan overvloed hebben vanuit plezier, liefde, gastvrijheid en
inspiratie. Ze houden van pure vervulling in het contact. Ze zijn blij met waar ze zijn, wetende
dat alles alsmaar zaliger, mooier en heerlijker en gemakkelijker wordt.

Mensen om mij heen zijn sterk in hun eigen alignment. 
Ze weten dat ze niks hoeven te doen om om ergens te geraken. Ze inspireren anderen door louter
zichzelf te zijn. Ze creëren hun eigen leven zoals zij dat wensen. Ze stemmen zich af op wat hen
een beter gevoel geeft. Ze zijn gericht op hun eigen plezier. Mensen om mij heen genieten ervan 
om initiatief te nemen en te experimenteren met wat hun leuk lijkt om ervaring mee op te doen. 
Ze spelen met realiteit vanuit het delicious gevoel dat het hen geeft. Ze zijn de facilitators in het 
laten ontstaan van mogelijkheden, hier en nu.

Mensen om mij heen vinden het heerlijk om aandacht te geven aan hun verlangens.
Ze genieten van het spelen met hun gedachten. Laten zich graag inspireren door de gedachten 
van anderen. Ze zijn creatief, inventief en intuïtief heel open. De mensen om mij heen zijn unieke,
pioniers. Ze volgen hun eigen stroom. Ze nemen die 'leap of faith' en durven gedachten te kiezen
voorbij hun huidige werkelijkheid. Ze weten dat het universum altijd voor ze klaarstaat. 

Mensen om mij heen voelen mij aan en zijn er voor mij als ik het zelf ni meer zie.
Ze weten dat alles altijd goed is, met mij hoe het er van de buitenkant ook uit ziet. Ze laten mezelf
weer tot inzicht komen door er gewoon te zijn. En blijven verbonden met zichzelf en wat zij weten. 

*Geïnspireerd op 'Een lifetime of ease' van Mariëlle Duijndam, Sprankelcommunity.
SaveSave

Comments