AFSTEM: Love shortcuts?


Ik zie dit staan op Spotify en denk warempel hoe toepasselijk! Tuurlijk hou ik van Shortcuts en dan vooral in het creëren van mijn eigen werkelijkheid.

Gisteren sprak ik met Mariëlle over zulke dingen. Ze deelde haar eigen ervaringen en visie waar ze nu nog meer toe aangetrokken voelt.

Hoe ik zomaar in een vingerknip mijn eigen realiteit kan creëren door het simpelweg te beslissen. Voilà sè.

Ergens kan ik het nog niet bevatten, is er nog een link die mist. En toch voelt het als kloppend. Ik voelde ook mijn tranen opkomen toen ze erover sprak omdat het mijn waarheid is. Ook al heb ik dat fingerspitzengefühl nog niet in mijn vingers. Ook al zit er blijkbaar nog een overtuiging of schaamtegevoel voor.

Maar en dus.. Shortcuts.. I LOVE THEM!
Skip to the song you want, zegt Spotify.
Ik maak er nu dit van:

I skip over to the reality I want


wow.. wow..
amai

Wat is er allemaal mogelijk sèg!?

Comments