ME: Stralend van plezier

Afgelopen zondag was er een familiefeest ter ere van de verjaardag van mijn moeder.
Dagen puzzelen en rijmen gingen eraan vooraf. Zingen. Samen afstemmen met mijn zus(sen).
Samen de slappe lach hebben omdat we weer eens een ander stuk tekst gezongen hadden.
Verbinding.

En de dag zelf was het kei plezant!
Ik pakte de micro met gemak en volgde mijn impuls in het moment.
Mijn flow gevolgd om te zeggen wat ik wilde.

30.04.17
Hof ter Rielen
En ik heb er zo van genoten om in het moment te zijn! Om het publiek
spontaan vragen te stellen en de woorden vanzelf te laten stromen.
Vond het spannend op een leuke manier!

Als ik nu foto's terug zie, dan merk ik mijn stralen op. Overal lach ik.
Heb ik een open blik. Vertoef ik in fijn gezelschap.

En ik wil, de voor mij, mooiste foto tonen.
Samen met de man, die mijn leven verrijkt. Liefde itself.



30.04.17
Hof ter Rielen

Comments

  1. BEAUTY-ful! :-) Keep on shining, Tania Maria! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah danku sèg, das kei schoon gezegd. Merci Sophia!

      Delete
  2. You are inspirational!Lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh danku Karolien! Das plezant om te lezen!!

      Delete
  3. Straaaalend ! Dit is gewoonweg leuk om naar te kijk n ��

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.