ASK: hoe fijn is het om met gelijk voelende en afgestemde te praten?

SUPER DELUXE fijn!

Gisteren heb ik ervaren in een gesprek waar ik nog enige aansluiting miste. Er waren overeenkomsten en ook duidelijke verschillen. Op weg naar huis, stemde ik me af op magische ontmoetingen. Hoe fijn zou het zijn om uitgenodigd te worden altijd en overal en gelijk afgestemden te ontmoeten, die eveneens leven vanuit moeiteloosheid?

Enfin, vandaag weer zo. Ontdekte ik iemand op fb, las verhalen en woordenstromen die mij enorm aanraakten! Die zo resoneerden dat ik de impuls volgde om deze persoon uit te nodigen in real life.
Tot ik nadien een woordenstroom las waarbij ik enige splitsing voelde. Enige zwaarte ofzo.

Om daarna ineens (een post van een lieve vriendin te zien en) in een impuls uit te reiken om te vragen hoe het met haar was. En een uurtje lekker te babbelen en te horen waar zij staat. Waarop zij is afgestemd. Mmm.. zo'n herkenning, zo'n JAA gevoel!

Hèhè ik ben ni alleen. Dat gevoel, die herkenning..

Van zalig in het moment te zijn.
Voor jezelf, te voelen wat lekker is voor jezelf. Waar heb ik nu zin in?

Om te merken dat haar ideeën aansluiting vinden, om een (bijna) uitnodiging te ontvangen voor een weekend op een zalige plek. Om te zijn met anderen, lekker. Om te spelen met gevoelens van lekker fijn, plezier, ontspanning, gezellig creëren.

Ook zij had het idee om alles toe te laten in haar zijn. Te voelen waar ze zin in heeft. Om haar creatieve pop-ups ruimte te bieden. Om lekker vanalles te bestellen en aan de gang te gaan, gewoon omdat het haar een fijn gevoel geeft. Zonder doel of wat ook. 

En.. waar heb ik nu zin in?

Danku danku lieve Manon, voor het heerlijk openhartig gesprek ontstaan vanuit een impuls.
Danku danku universum dat zij een match was met mijn verlangen. Made in heaven.

Het versterkt mijn verlangen om af te stemmen op die realiteit waarbij ik mezelf omring met mensen die het ook fijn vinden om te delen. Om vanalles te delen wat ze fijn vinden. Omdat het goed voelt, omdat de goesting er is. Om met anderen te delen. De verbinding te voelen, dat gevoel van enorme rijkdom, dankbaarheid & gastvrijheid!


Hmm..
zo dankbaar dat zij allezins als tot die mensen behoort, zij en haar lief. Ja, dat de klik er is. De impulsen, het plezier. Het toestaan er te mogen zijn zonder specifiek doel. Mogen ervaren wat ervaren wil worden.. enzovoorts enzovoorts..

Ondertussen schijnt de zon op mijn klavier en geniet ik van dees helder licht. Ik voel me zelf ook licht worden van binnen. Efkes diep ademhalen en zuchten..
Mmm..

Hoe schoon is het leven?

Comments