ME: Wat is het fijn om mezelf te zijn!

Gewoon
ikke.
En niemand anders..

Soms stout
soms grappig
soms heldhaftig
soms introvert
soms groots
soms klein

Meestal een prater
inspirator
plezant
humoristisch
serieus
filosofisch
fantaserend
creërend
delend
verbindend

Kok
afdroger
afwasser
opruimder
spelend kind
sensuele vrouw
passioneel
creatief
conceptueel
visueel
voelend
Aanrakend

Energetisch..

En zoveel meer..
en soms ook minder ;c)

Waaw wat is het fijn om mezelf te zijn
met tranen van ontroering,
van verdriet en boosheid
van lachen en van ontlading

En gewoon door mezelf te zijn
door mijn flow te volgen,
woorden adem te geven,
maak ik nieuwe vrienden.

Hoor ik dat mijn aanwezigheid
geaprecieerd wordt.
Iemand wordt blij van mij,
Iemand is altijd blij mij te zien,
Iemand vindt mij inspirerend,
Iemand vindt mij moedig.

Goh..
wat is het fijn om mezelf te Zijn!


Comments