TRILLING: Love is the only Gold

Klik op de foto voor vergroting


ik mis typte me en schreef God in plaats van Gold

Ik heb een t-shirt met deze opschrift
Love is the only gold

en ik voel dat dit voor mij zo klopt
zo waar is

tevens kan ik aan liefde verschillende waarden geven
in het moment. De ene keer is het me dit waard, de andere keer dat.

Altijd voelend of het kloppend is
of het afgestemd is op mijn hart en ziel

op wat ik wil.
op wat gedeeld wlt worden.

steeds meer
met elke situatie
elke gelegenheid die zich voordoet
oefen ik me erin om zo met liefde om te gaan

wat is het me waard?
welke waarde staat er tegenover?

Liefde doet me zo rijk voelen
zo waardevol
zo mooi
zo sexy
zo open
zo zichtbaar

tuurlijk heeft het ook te maken met mijn groeiend
bewustzijn zoals ik eerder aangaf
tijdens mijn oefenmomenten 
kom ik vanalles tegen
aan emoties, pijnmomenten
en vooral mijn gehechtheid aan pijn, overtuigingen
en kaders.

Kaders waarbinnen zogezegd 
vanalles kan en mag

Meer en meer laat ik deze los..
voel ik de impuls van binnenuit.
En kom ik gaandeweg meer en meer uit mijn comfortzone
ben ik deze aan het oprekken

en door te voelen wat er is
te benoemen 
komt er space, die space
waarin dan ineens mijn grens is verlegd!
:c)

Zo bijzonder allemaal
zo liefdevol ook
❤︎

En zo mooi ook dat ik de kans manifesteer
om dit ook te oefenen met mijn geliefde
om samen buiten de gekende kaders te stappen
voorzichtig in afstemming
dan de één en dan de ander die spanning voelt
dit uit en vervolgens een opening voelt,
een ruimte die vrijkomt.

Zo heb ik afgelopen week mogen oefenen
het kwam vanzelf als donderslag bij heldere hemel
om het zo te zeggen
onaangekondigd
voel ik me zo open
zo vrij
en heb ik hierin geoefend!

Een stroming die op gang kwam
een heerlijke tijd tot hiertoe :c)
Een heerlijk lijf heb ik!
Een mooi lichaam
Prachtige ogen
Gevoelige huid die geniet van aanraking

Enfin liefde dus
is the only Gold



Ik voel van binnenuit
dat ik mij wil onthechten
van overtuigingen
die zeggen dat liefde aan banden ligt
die voelen als pijn
als er aan deze kaders wordt aangeraakt
buitengetreden

Een aantal jaren geleden liet ik me leiden
door de gedachte, overtuiging dat liefde
op te eisen was
enkel voor mij bedoeld was
en ik kwam in situaties terecht die 
de grondvesten onder mij lieten schudden
ik heb enorm veel gevoeld..
oordelen

Hoe fijn is het nu om dus van binnenuit
een andere impuls te voelen?
Om te voelen hoe vrij het voelt om ongehecht te zijn
Om te zien en voelen dat liefde overal gedeeld wilt worden
en om dit mooi te vinden.
Bij de ander en bij mij.

Om me vrij uit te drukken
zonder mezelf in te houden
zonder mezelf af te vragen wat de ‘anderen’
zullen denken

Hoe vrij voelt het om mijn eigen expressie te tonen
op de manier hoe ik het wil?
Hoe vrij voelt het dat mijn geliefde zich kan uitdrukken op de manier zoals hij dat wil?
Zonder zich in te houden om voor mijn pijn te zorgen?

Ik ping pong tussen beide realiteiten
En de ene keer voelt het zo liefdevol en open en waaw!
En de andere keer schiet ik in de pijn, tekort voelen en ..

Wow wow wow.. hoe fijn!
En zékers hoe fijn om de afstemming te voelen 
met mijn lief! Om zijn in zijn mooie prachtige liefdevolle koesterende open blik te kijken. 
Om die immense liefde te voelen en te weten dat het ok is..
En zo

Zo groei ik
Zo bloei ik
Zo voel ik wat er binnenin mij geleefd wilt worden.

En terwijl ik dit zo allemaal typ, voel ik dat dit mijn waarheid is.
Ook al zijn er mensen die het anders aanvoelen, die andere kaders hebben
waarbinnen ze leven. En voel ik “ohjee, zal ik dit zo ronduit vertellen?” 
En ik wéét het. JA. want dit is ik.

This is me.
- JustBeing Me -


Tania Maria

Comments