AFSTEM: meer flow, meer plezier, liefde

Hoe fijn is het?
Vandaag werd er voor mij gekookt!

Ik fietste vandaag naar Karolien,
en besefte hoe fijn het is dat zij
vanuit een verlangen, een impuls
had uitgereikt. Enkele maanden geleden.

Ze had me uitgenodigd om op haar kids te passen.
Omdat ze mij bezig had gezien met haar kids..
Ze zei dat ze aan niemand anders dacht dan aan mij
om haar kids toe te vertrouwen.

Ennezo.. reed ik vanavond naar hun toe.
En mocht ik heerlijk mee eten bij hun aan tafel.

Het was zo plezant! De kids rende door het huis
ik erachter aan met een roze éénhoorn in mijn hand. :c)
Waarmee ik op hun richtte en liefde naar hen toe zond.

"Liefde, liefde!" en ik hield de éénhoorn voor me uit.

Even later merkte ik op dat er iets aan mijn sandaal plakte.
Het bleek een sticker van een manneke te zijn met hartjes als ogen.
"Kijk" zei ik, "liefde". En prompt liep de oudste weg en kwam terug
met nog een versie van zo'n manneke. Nog méér liefde!

We gingen aan tafel. Lekkere groentensoep.
Verse salade met gekookte patatten, spinazie en fishsticks.
Mmmm.. zo lekker! Zo heelrijk, bedoel heerlijk.

En niet voor niks typ ik mis want..
wat ik vooral wil zeggen is dat ik me zo rijk voelde!
Zo vervult van plezier, dankbaarheid.

Heel rijk dus.

En ook dit is ontstaan omdat zij dus een impuls voelde.
Een verlangen, uitreikte. En ik JA zei.
En nu groei en bloei ik met deze kids aan mijn zij.

En klap op de vuurpijl!
Dat heerlijke dessert! Chocomousse met slagroom en aardbeien.
En ik kreeg slagroom van de oudste en zag er een hartje in.
"Kijk" zei ik. "Een hartje, nog meer liefde."

:c)

Comments

  1. Zalig beschreven, bedankt voor uw liefdes pijlen, ze kwamen als geroepen! Wat heb jij ons ook verrijkt! Je zo open stellen, de flow aanvoelen van moment op moment, in je eigen element!! Voel ik mij ook verwend!DANK U

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankuwel & alsjeblieft!
      Mmm.. stroming, hoe simpel kan het zijn om mij vervult te voelen! <3

      Delete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.