TEGENAAN DE RUGLEUNING..

Wat heeft het najaar mij nog te bieden?
Detail Orakel Collage 18 oktober 2022

De afgelopen dagen ben ik oprecht aanwezig geweest met wat ik gewaarword in mijn leven. De stilte, bevreemding dat er was na de Thrival Mastermind dat als een mega booster nieuw leven blies in mijn bestaan. Het was heftig schudden aan mijn fundering en compleet anders durven zijn. Het was gaan, gaan, gaan én doen, doen, doen met alle standpunten die daarbij naar boven kwamen.

En toen was er radiostilte..

Dreef ik op de golven van een lege oceaan en wist ik niet waar mijn Noorden was. Ik was immers gewend geraakt aan doen, doen, doen dat ik super oncomfortabel was met het niks doen. Ik was me gewaar van een aanwezige stilte, een pas op de plaats maken. Waar ik niet aan kon laven, niet voor wilde of durven kiezen omdat ik puut in de conclusie ging en zelfoordeel.

Hoe kon ik immers zo ineens niks doen na een heftige periode van wel doen? Hoe kon ik me overgeven aan de leegte dat eigenlijk geen leegte was alswel de overgang naar iets nieuws. Het was contractie elke dag bij het opstaan, zwaarmoedigheid en zelfoordeel. Mijn lijf werd er niet vrolijk(er) van. Toen ik me vragen ging stellen en ook aan mijn lijf, was daar altijd weer dezelfde energie van radiostilte.

Wees stil.
En luister.


Hoeveel ben ik veranderd dat dit gecreëerd heeft?
Ben ik bereid om de ruimte van verandering te zijn?

Toen kreeg ik informatie dat ik mag leunen tegen de rugleuning van een stoel. Ben ik bereid om achterover te leunen en te ontspannen om het voor mijn ogen te laten ontvouwen met totaal gemak?

Heb ik iets gekozen en dat ik nog niet erkend heb? Ja/Nee?
Zo ja, wees ik ermee.


Wat weet ik hierover?

Dinsdag maakte ik een Orakel Collage dat me laat zien wat voor mogelijkheden het najaar voor mij in petto heeft. Het is duidelijk en onduidelijk tegelijkertijd. Er zijn open wegen zonder zicht ergens op. Er zijn wegen mét zicht ergens op..

Zicht op Mezelf.
Zicht op Erkennen.
Zicht op Toelaten.
Zicht op zijn.. Oneindig Zijn.


Zicht op een Nieuw Recept van mezelf.

Zicht op de pot met goud aan het einde van de regenboog.

Zijn.
Puur zijn.
PUUR Beleven
Tania Maria ∣ Studio PUUR Beleven

En zo..
ben ik weer in contact met mezelf en ben ik bereid de energie te volgen, de flow.
Sta ik alle tranen toe dat er zijn, het gevecht van het zelfoordeel. Het smelten ervan.

Ik merk inspiratie op om 'no matter what' mijn nieuwe levensstijl vom te geven.

Op de eerste plaats..
sta IKzelf
.


c;)   ;c)

Comments