GEHECHTHEID IS CHECKEN..

 

Bron: Liefdesbang - Hannah Cuppen

 
Et voilà.

Vandaag trok ik deze kaart en dat zit er dus boenk op! Het geeft me helderheid en bevestigt mijn weten dat ik in mezelf mag afdalen om daar te vinden wat ik meen te missen. Het is wel bijzonder dat deze beschrijving woorden geeft aan de drang dat ik opmerk. Effectief..
 
Checken, kijken, me zorgen maken
 
Ik vind het opmerkelijk wat ik in mezelf aanschouw en opmerk. Als ik de draad kwijt ben met de bron, in dit geval mijn geliefde, dan verander ik meteen. Als de draad, verbinding in de verte er is.. ben ik veilig. Ben ik geborgen. Kan ik zover gaan en verkennen want ik weet dat de verbinding er is.
 
Hm, komt een beeld op van een kind dat verder en verder van de moeder weggaat verkennen en zich veilig voelt als het weet dat de moeder er is. Tot dat het opkijkt en de moeder niet ziet of voelt dan is het compleet anders.
 
Ik bijf in zelfreflectie en zal de vrede blijven uitnodigen waarbij de gehechtheid versmelt met het aanwezig zijn bij mezelf. In alle rust en verbinding met mezelf.
 
Dat dus.. daar ben ik nu
 

Comments