De dag waarop alles anders werd

Vandaag is het begin van iets nieuws.. alé, dat was gisteren al zo en vanmorgend vroeg is mijn lief vertrokken. Een nieuw begin, er mag een nieuwe vorm tussen ons ontstaan ook al weten we nu nog niet hoe dat er uit zal zien. We hebben beiden iets in het vooruitzicht en dat zal voor eerst sinds 17 jaar zonder de vanzelfsprekendheid zijn van elkaar. Onbekend terrein met oneindige mogelijkheden.

Ik word volgende maand 50 en merk dat ik veel anders wil

Ja, ik wil mijn eigen ondernemingen uitbouwen en tegelijkertijd (is het nu omdat ik vers op onbekend terrein ben) ook iets kiezen wat ik eerder niet wilde. Toch maar (tijdelijk) een job dat me elke maand zekerheid verschaft? Ik wil keuzevrijheid, een steun in de rug.

Een job naar mijn hart op een plek van mijn hart waar ik als Tania of Tania Maria een bijdrage lever.

Er is veel in beweging, ik ben er zoo aan toe om mezelf te zijn (zonder oude referentiepunten) om iets totaal eigens te creëren. Ook al is dat best oncomfortabel en intens.

Ik maakte vanmorgend een 'Orakel Collage' en zag in het vooruitzicht oneindige mogelijkheden voor verdieping met mijn lief. Ik zie in hoe zaken vanzelfsprekend waren, dienden te zijn omdat ik  functioneer(de) vanuit normen dat uiteindelijk een blok aan mijn been waren.

Wat is er mogelijk voorbij definitie en referentiepunten waaraan geacht word te voldoen in een relatie?

Ik zie mogelijkheden die mij uitnodigen om voorbij aan (zelf) opgelegde normen te gaan, om te zien wat eigenlijk zo eigen is aan mij. Wat voorbij ligt aan 'hoort zo'. Want wat is er mogelijk als ik oprecht kies voor een creatie in relatie zonder do's en don'ts mét de mogelijkheid om in elk moment opnieuw te kiezen?

Oprecht.
Oprecht kiezen voor mijn lief.

Ik erken waar ik zaken heb laten liggen. Ik erken dat ik niet wist hoe. Ik erken dat ik mijn eigen leven leidde en afwezig werd in het samenzijn. Ik erken en zie in dat 'elke dag' opnieuw kiezen, in plaats van normen te volgen, meer oplevert. Ik erken dat dit een oefenen is om mezelf te vragen: 

Wie ben ik vandaag?
Met wie wil ik vandaag zijn?


Vanuit deze vraag kan ik gewaarworden waar mijn energie naartoe gaat. En ik weet nu al.. en merk het in mijn yoni, dat het met veel plezier en aandacht en goesting mijn lief zal zijn. Als het een keer mezelf is of iemand anders, dan zal de verdieping met mijn lief des te meer en groter zijn. Dat is een weten.

Echter.. om van hier tot daar te geraken mag ik een brug over van tegenstellingen

De normen en de waarden waaraan ik hoor te voldoen binnen deze realiteit, samenleving en mijn familie.

Ervaar ik oncomfort? Hell yes!
Ben ik bereid? Ja.
Heb ik er dikke goesting in? Nee, niet echt.

Zal het meer van mij geven? Yep.


Ik ben bereid om mezelf in de ogen te kijken en te zien welk drama en trauma (als automatische reflex) de bovenhand hanteert. Ik ben bereid om keer op keer op keer op keer te kiezen om aanwezig te blijven  voorbij aan reflex, pijn, drama, trauma, oncomfort. Om de ruimte te ervaren van oprechte verbinding.

Ik wil heel graag begeleiding hierin, expertise

Ik ben er aan toe om mijn 'ongedefiniëerd zijn' meer aan het woord te laten om mij als gids mee te laten voeren naar ongeziene mogelijkheden.


- -
En jij?
Durf jij te kiezen voorbij aan wat 'hoort'?
Wat kies jij wat anderen om je heen ervaren als raar, not done én pijnlijk?

Wil je jouw mogelijkheden zien in jouw eigen Orakel Collage?
Neem contact op en we bespreken de mogelijkheden.

- - - -

Waardeer je mijn schrijfsels?
Laat het mij weten én verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER

Comments