Ik ben zo toe aan een next level..


Op dit moment eet ik een bruine boterham met lekker veel karneboter en oude kaas met er bovenop verse blaadjes rode biet. Het lijken wel taartjes zo op mijn bord! Ik hou van de texturen en kleuren en bovenal van de overhéérlijke, diverse smaken!

mmm..

Terwijl ik de smaak van het blad rode biet proef, valt het me te binnen dat ik zoo toe ben aan een next level! Hmm.. ik wil graag kiezen voor meer van dat om van te eten, diverse smaken en kleuren en texturen. Ik wil mijn lijf graag de kleren geven dat bijdragen aan haar. Zomaar kiezen om eens op weekend te gaan, te overnachten op een plek dat inspireert. Heerlijk opgaan in de omgeving en zowaar pardoes een stuk overheerlijke taart en koffie ergens tot mij nemen. 

mmm..

En dat kan als ik daar voor kies. En ik ben er aan toe! Ik kies ervoor om meer mogelijkheden voor mezelf te creëren. Ik wil leven, vrolijk en hartelijk en vervullend en overvloedig en rijkelijk! 

Way beyond wat ik me tot hiertoe gegeven heb!

mmm..

Ik heb zoveel kanten van mezelf aan de kant gezet omdat blablabla.. en afgelopen weekend voelde ik het tot in het diepste van mijn poriën.. Ik wil het anders. Ik wil voorbij aan gefixeerde standpunten. Ik wil voorbij aan wat ik heb laten liggen. Ik wil verder gaan waar ik ooit geweest ben. Mezelf trakteren als nooit tevoren! Mijn geliefde trakteren zoals nooit tevoren. Hij zette mij ertoe aan om anders te kiezen. Reikte de energie aan van reizen, slenteren, overnachten, getrakteerd worden..

Dankbaar.

Dus graag meer van dat!

Comments