Fotograferen, bewerken, kaarten maken, zo mijn ding!

Hemels vind ik het!

Spelen met het licht, de vormen, de kleurschakeringen, de texturen en de energie van tulpen. Inzoomen op elk detail dat mij beroert.

Klik op de foto voor ware grootte.


© Tania Maria Vanhoof 2022
 

Eens gefotografeerd en opgeladen, bekijk ik elke foto op groot scherm. Hemels! Er zijn altijd enkele parels die eruit springen. Er onstaat een nieuw spel ;c) als ik deze open.


© Tania Maria Vanhoof 2022
 

Als ik fotografeer ben ik helemaal aanwezig.

Ik geniet tijdens het fotograferen.
Ik geniet tijdens het bekijken van de foto's.
Ik geniet van het creatieproces als ik de foto's open waar mijn lichaam op aangaat.
Ik geniet van het overlappen van foto's en details..
Ik geniet van de woorden die opborrelen, de lettertypes die hier het best bij passen..
Ik geniet van de kleuren en het spelen met filters..

Puur spel op innerlijk weten, creëren van mogelijkheden!

© Tania Maria Vanhoof 2022



- -
En jij?
Wat is het waar jij helemaal in opgaat?


Zin in een (digitale) kaart met een boodschap afgestemd op jouw energie?
Neem contact op en zie wat ik voor jou in beeld kan brengen.
25 euro per stuk.

- - - -

Waardeer je mijn schrijfsels?
Laat het mij weten én verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER

Comments