Een hartje voor mezelf

Ik loop naar beneden na de vorige post, er staat nog een een klein kop koffie, inmiddels koud. Zo'n frivool tasje en onderschotelje met roze bloemetjes en een gouden randje. Ik wilde koffie en vroeg mijn lijf of ze ook zin had, dat was niet het geval. Ik wilde toch en vroeg of een kleine kop koffie oké was, dat was het.

Anyways.. ik kom beneden en snij 2 plakken gemarmerde cake af voor mezelf. 

Eens aan tafel snij ik er een hartje uit, meestal doe ik dat voor mijn lief. Nu ik op mezef ben.. schenk ik dat aan mezelf én maak er nog een. Ik vind dat plezant en het toont ook leuk.

Klik op de foto voor vergroting.


Ik besef dat ik meer voor mezelf mag doen nu, wat ik vanzelfsprekend voor mijn lief maak, mag nu voor mezelf mm.. ;c) Ik herinner me mijn briefjes voor hem, mijn dankbaarheid uit ik op verschillende manieren.

Ja, creatief ben ik wel. 

Hoe is het om briefjes aan mezelf te schrijven? Grappig, ik glimlach erbij.
Enfin, terug naar mijn cake hartje..

Ik neem mijn fototoestel en maak foto's omdat ik er graag over schrijf. Ik bewerk nog een foto en stuur dat als bedankje door naar diegene die de cake voor me bakte. De cake smaakt héérlijk, de textuur is stevig, de cacao smaakt heerlijk door!

Klik op de foto voor vergroting.
 

De cake is een kado voor een Access Consciousness Bars sessie

Ik hou van zulke uitwisselingen, voor haar is het een eerste kennismaking met het energetisch lichaamswerk. Ik vind het heerlijk om in elk moment te kiezen wat ik ontvang als blijk van waardering voor mijn bijdragen.



- -
En jij?
Schenk jij iets aan jezelf wat je normaliter makkelijk voor een ander maakt?
Hoe is dat om voor jezelf te maken?


- - - -

Waardeer jij mijn eigen facilitaties, mijmeringen en inspiratie?
Laat het mij weten, verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER


Comments