The world is OURS... let's explore it, let's embrace it, let's live!

MY GOD!

Kiekevel op mijn armen en benen, mijn hoofd draait scheef.. Ik heb het zoo naar mijn zin! Beats zijn voelbaar in mijn lijf en heel mijn zijn trilt mee op de beats van God is a Dj. van Faithless (op repeat). Bijna om op klaar te komen, nee het gaat veel verder dan dat, ik heb bijna geen woorden om te beschrijven/ verwoorden wat ik ervaar. 

Ik word mijn lijf gewaar, ze heeft het naar haar zin!

Mijn hoofd beweegt zo nu en dan ineens, energie is voelbaar op mijn rug.. Trillingen in mijn voeten van de boxen. Ik ben me al enkele dagen bewust van boxen, ik kreeg ze ooit van een lief voor mijne Mac én haalde ze sindsdien nooit meer uit. Man man.. zoo content, na 19 jaar sluit ik ze weer aan en ervaar ik muziek zoals het bedoeld is. Whoop whoop! BIG smile! Energieën van toen zijn opnieuw beschikbaar. In diene tijd danste en danste mijn lijf op de tonen en beats, hier gaat ze zekers op aan. Hemels! Laat dat feestje maar komen! Cocktails erbij, doet u mij een Daiquiri, graag met een rietje erbij.

 
Mijn hart verruimt zich, ik expandeer.

Ik zie het al voor me.. this is my church.. Lichtjes en vlaggetjes in mijne tuin, lachende mensen, een bar én dansen met volle maan. Een open vuur waar mensen rond zitten en verhalen vertellen. Sfeer.. mijn hart verruimt zich, ik expandeer.. ben licht.. Mmm.. in energie is alles er Al. Kiekevel. Hmm.. heerlijk afstemmen op de gevoelsessenties. Vanaf nu volg ik de energieën die daar een match mee zijn. Jaaaaaaaaaaaaa..


Hoe wordt het nog beter dan dat?

 " The world is OURS... let's explore it, let's embrace it, let's live! There are a lot of people and forces out there that don't desire people to have the freedom to move and connect and create. And YOU, my friend, are more powerful than all of that. Because you have the freedom of choice." - Heather Nichols


- -
En jij?
Op welke gevoelsessenties stem jij graag af?
Wat lijkt jou heerlijk om op af te stemmen nog voor het er is?

Geen ervaring en wel goesting?

Boek een Sprankelsessie
Ik nodig je uit om in een compleet andere ruimte te stappen in aanwezigheid met jezelf, je lichaam en het leven dat je echt zou willen hebben.
Wat als je hele leven een ontroerende creatie zou kunnen zijn van schoonheid, vervulling en plezier?
Wat als je dat nu al kunt ervaren? Wat weet je lichaam hiervan?

Neem contact op voor meer informatie.
80 euro per uur.

- - - -

Waardeer je mijn schrijfsels?
Verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER


Comments