Whoohoo! My god hoe wijs is da?!

Hmm.. klanken klinken en mijn lijf reageert.

HEMELS! Fucking hemels!
Wat een geschenk!

Ik zit in de bib te werken op de computer, zo méga gezellig en warm en vooral inspirerend! Ik ben hier graag dat merk ik én dus ben ik hier voor de 2e keer deze week. Hmm..

En zonet vroeg ik om een koptelefoon om een video te kunnen zien om voor eens en altijd deze blog (toch) te voorzien van een submenu. Maar dat terzijde.. :c) Swengs ik de koptelefoon opzet, klik ik nog ergens anders op en laat ik de video voor wat het is. Ja, zo gaat dat bij mij, ik volg mijn impulsen hoe afwisselend ook. Inmiddels heb ik dat toegeëigend als zijnde mijne natuur. Niks mis mee, integendeel

My wrongness is My strongness!

Enfin, ik wijk weer af, haha. De reden waarvoor ik zo juichend dit schrijf, is omdat ik dus met diene koptelefoon mijne lievelingsmuziek heb opgezet: Les Djinns (Trentemoller Remix) van Djuma Soundsystem én OOOH MY GOD (Gewaarwording Ontwikkeling Dimensie (eigen woordcreatie)) wat een plezier! Het geluid dat dus links, rechts in mijn oren komt, de verschillende tonen zo MAGISCH, zo heerlijk!

HIER GA IK OP 'AAN'!

EN ja.. de muziek staat op repeat dus méga méga méga plezier. Dit zijn de klanken dat ik vroeger in Gent al en in Kalmthout ook, opzette als ik creatief bezig was, ook 's nachts als ik op mijn best was. Stilte op straat en creëren maarrrr..

- -

En jij?
Wat is het meest vervullende tot hiertoe vandaag dat jij ervaren hebt?

- - -
Waardeer je mijn schrijfsels?
Toon je waardering. Verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER

Comments