Potverkoffie! Wat is me dat nu?

Zoiets in den aard, dacht ik toen ik een e-mail las van het ocmw dat mijn afspraak morgen niet doorgaat. In eerste instantie koos ik automatisch voor de vervelende versie van de situatie. "Jama.. én hoezo? En wat dan?" etc. Tot ik nadien mezelf in de spiegel aankeek en mezelf de vraag stelde: "Wat als ik deze maand geen leefloon had, wie of wat zou ik dan zijn? Welke andere keuzes zouden dan beschikbaar zijn? Wat zou ik dan gewaarworden?"

Ineens veranderde mijn probleem in mogelijkheden

En mogelijkheden dienden zich al vanzelf aan..

  • Ik onderzoek of ik SmartZicht (smartphone wallpapers) kan maken met inzichten op maat. Plezant om af te stemmen op de ander, de foto te vinden die erbij hoort en de boodschap grafisch vorm te geven. Om te horen wat het voor de ander creëert.

  • Ik onderzoek mijn andere mogelijkheden aan de hand van alle tools dat ik dagelijks gebruik en nodig anderen uit om 3 Zoom gesprekken (3 uur) bij te wonen. Samen stellen we vragen, wissen we gefixeerde standunten en verkennen we een andere uitkomst. Plezant voor mezelf en voor anderen.

  • Mijn oog viel op een kader met tekeningen van mezelf dat ik recentelijk aan de muur heb gehangen. Ik teken heel graag en vind het gaaf om het in een kader aan te bieden. Tekeningen zonder thema of op maat.

  • Ik ben bezig met de vorm van een Buiten de Lijntjes Kleuren dagworkshop om mensen aan de hand van vrij kleuren dichterbij zichzelf te brengen. Ik heb zelf aan de hand van vrij kleuren mezelf beter leren kennen. Ik wil dit graag delen met anderen voor wie het een bijdrage kan zijn! :c)

  • Ik ben bezig met de vorm van een Orakel Collage dagworkshop. De vorige workshops van 2 uur waren zo creatief en vervullend en té kort om alles de ruimte te geven. Dus een dag is in de maak.
     
  • Twee weken geleden werd mijn aandacht getrokken naar een betaalde vorm van bloggen, dat zoek ik verder uit. Ik schrijf en deel mijn persoonlijke ervaringen graag. Ik hoor vaak van anderen dat het een meerwaarde is en dat het bijdraagt aan verandering in hun leven. Hoe fijn zou het zijn om dit te doen in deze vorm?

  • Ik bied mensen graag een traject aan van 4 Access Consciousness Bars sessies om op te merken wat voor verandering het in hun leven brengt. Vier keer 1,5u puur ontvangen. In het beste geval verandert heel hun leven, in het andere geval hebben ze 4 keer het gevoel van een goeie massage! :c) Mirakels zijn de wereld nog niet uit. Wij zijn mirakels en met de access Bars herinneren we ons..

  • Ik kijk uit naar een Beyond Duty intensieve van 1 dagdeel of 1 dag. In persoon ervaring wat het is als er niks hoeft én alles kan (ontstaan). Alle ruimte om de energie te volgen met diverse luxe tools als inzet om verandering te creëren.

 - -
En jij?
Als er plots iets verandert of onverwacht verschijnt.. kies je dan voor een probleem waar je geen invloed op hebt? Kies je om 'het' als een mogelijkheid te zien?

- - - -

Waardeer je mijn schrijfsels?
Laat het mij weten én verras mij met iets uit mijn kadolijst of schenk een (periodieke) gift
. 

KLIK HIER

 

Comments