ME: Wat als het niet zo is?

Wat als de gedachten in mijn hoofd
niet waar zijn?

Enkele weken geleden brak er een stukje af mijn kies.
Met de informatie die ik had over die tand maakte ik mijn eigen
angstige verhalen. De hele kies zou uitgeboord moeten worden.
Of uitgetrokken of een nepkies erover heen..

Ik werd er ni bepaald vrolijk van. Zekers niet van wat ik dacht dat het met zou kosten.
Tot ik op een gegeven moment de impuls had om te zeggen: "jama wat als het niet zo is?"

"Wat als het wel gemaakt kan worden?"
Mmm.. dat gaf rust.

Ennezo.. ging ik vandaag naar den tandist voor een controle afspraak.
En bleek dat hij het zo kon maken! Kei tof! Amai!

Hoe fijn is het om mijn gedachten zelf te kiezen?
Hoe fijn is het om te kiezen waar ik in geloof?
Hoe fijn is het om mijn eigen gevoel in het moment te bepalen?

Mmm..

dit wilde ik efkes delen.

Comments