GOESTING: koestering

Postkaart kiminteriordesign.com


Vanmorgend
heb ik mezelf nog eens
lekker mogen ontmoeten.

Ik legde me languit op bed
met mijn handen onder mijne nek.

En vroeg mezelf af waar ik zin in had.
Het viel me meteen op hoe fijn
mijn handen aanvoelen
op mijn nek.

Het voelde als een koestering.

Ik stelde nogmaals dezelfde vraag:
Waar heb ik nu zin in?

'In koestering'

Dus omhelsde ik mezelf
Streelde mijn handen mijn lijf
Mijn nek,..

En ik voelde me ontspannen
ik begon te geeuwen
ik genoot van de aanraking van mijn voet
over mijn been.
Zo zacht, zo ontspannend..

Ik genoot
en liet mijn lijf bewegen
ik zuchtte en voelde
werkelijk nu pas de vermoeidheid
aanwezig in mijn lijf.

Ik strekte en rekte me uit.
Mmm..

Dankbaar voor deze geste
dees moment waarop ik mij bewust was
van mijn verlangen in dat moment.

:c)
Zo simpel kan het zijn dus..

Comments