INSPIR: Every little thing she does..

is MAGIC




Gisteren hoorde ik dit liedje op de radio
en ik werd mij bewust van de tekst. ;c)

Later ging ik winkelen en toen ik de winkelkar ging halen, herinnerde ik het liedje en prompt zag ik 2 ct liggen. Hmm.. zo tof! Ik werd bevestigd in mijn gevoel.

Later die middag ontving ik een mooie waardering sms. Ik had eerder vorige week op een ochtend
waarderingsberichten uitgestuurd. Heel bewust en aandachtig liet ik de gevoelens van dankbaarheid stromen. Waarvoor ben ik dankbaar? Enkele personen kwamen in mij op.
En gisterenmiddag dus, was het voor mij een moment om een prachtige reactie te ontvangen.

Ook de persoon van wie ik het ontving, past de energie van dit liedje.

Everything Mariëlle does is magic!

 ;c)
Fijne dag iedereen! En let eens op wat er gebeurt als je het liedje voor jezelf zingt?

Comments