ASK: JustBeing Me

Wat is het fijn, plezant en relaxed.
Ontspannen om mezelf te zijn.

Speels. Grappig. Mooi. Zacht. Creatief. Opmerkelijk. Lief.

Hoe fijn is het om te Zijn,
zonder dat iets hoeft.

Om mijn impulsen te volgen (in het moment).


Om te blijven zitten als het gesprek aan tafel interessant is om te volgen. Als het fijn voelt om met de mensen te zijn. Te genieten. Te luisteren. Te delen. Ook al help ik mee in de keuken.

Hoe fijn is het om dat op te merken. Om te voelen dat ik geen impuls heb om op te springen. Het is ok. Het is zo. Het is fijn hier. Ik maak deel uit van de groep.

Hoe fijn is het om van de anderen terug te krijgen hoe fijn het is om niks te hoeven. Geen verwachtingen. Geen programma. Gewoon je eigen flow volgen.

Hoe fijn is het om te voelen dat mijn flow overeenkomt met de ander haar/zijn flow.

Heel fijn. Zacht. Gedragen. Afgestemd. Strelend. Helend.

Mogen zijn. Met dat wat er is.

mm..

Comments