Verander je leven door te zijn wie je wilt zijn

>> Wie heb ik nog niet willen zijn, dat als ik dat wel zou willen, het alles zou veranderen? Wat heb ik nog niet willen ontvangen, dat als ik dat wel zou willen ontvangen, het alles zou veranderen?

//

Iemand trok gisteren een inzicht kadokaartje van mij met het citaat: Verander je leven door te zijn wie je wilt zijn. Hoe treffend is dat eigenlijk hé, hoe graag willen wij vaak iets anders in ons leven en ligt het eigenlijk compleet bij onszelf.

Wij zijn de sleutel tot verandering

En toch zijn we vaak geneigd om het begin van de verandering, de verantwoordelijke voor verandering, buiten onszelf aan te wijzen: "Als mijn baas mij zou erkennen dan.. Als mijn lief zou veranderen dan.. Als mijn familie me zou zien staan dan.. Als mijn buurman niet zo zou staren dan.. en ga zo maar voort. Als de artsen mijn lichaam zouden opereren.. Als het OCMW mij meer zou steunen dan.. Als de ander het voor ons gaat oplossen dan.." En is dat écht zo of hebben wij dat onszelf aangeleerd? Hebben wij onze eigen, creatieve keuzekracht aan de kant geschoven in het voordeel van wat eigenlijk?

Wat voor leven zou ik willen hebben?

Sinds een goeie 5 weken, kies ik bewust om te zijn wie ik wil zijn en dat begon met een groot financieel zelfonderzoek.
Waar willen ik en mijn lijf graag wonen?
Hoeveel zou de huur bedragen en de energiekosten?
Hoe willen we ons graag verplaatsen, in eerste klas?
Wat eten en drinken wij graag?
Wat draagt mijn lijf graag, welke texturen, welke stoffen?
Reis ik graag en zo ja, hoe vaak?
Laat ik mijn lijf graag verwennen, zo ja, hoe en hoe vaak?
..
Snap je em?

Ik heb mezelf de ruimte gegeven om alles uit te zoeken, het was echt gewaarworden wat mega, fucking delicious is voor mij en mijn lijf. Erkenning, dat als eerste. JA dat!! JA en dat!! c;) Het financieel overzicht laat zien wat ik anders mag doen én zijn om dat te creëren. Welke keuzes en standpunten ik, écht in't écht, mag loslaten dat ik nog niet bereid was om los te laten. Interessant, heel interessant! En ook pittig, heel pittig op momenten.

Wat mag ik ontvangen?

Wat heb ik nog niet willen ontvangen, dat als ik dat wel zou willen ontvangen, het alles zou veranderen? Ontvangen van mezelf. Ontvangen van de ongelimiteerde mogelijkheden. Ongelimiteerd geld en cashflow om het leven dat ik zou willen, mogelijk te maken.

Hoeveel geld wil ik ontvangen als bijdrage aan mijn leven?
Hoeveel vraag ik per creatie?
Hoeveel vraag ik voor mijn bijdragen aan het leven en de toekomst dat anderen kiezen?


Dat was een hele pittige en heeft al heel wat stof doen oplaaien

Wat ben ik mezelf dankbaar om daar toch voor te kiezen! Om prijzen te vragen dat ik nooit eerder durfde te vragen. Om te ervaren wat dit bij de ander creëert, om de (energetische) reactie gewaar te worden en mij in een ongeleid projectiel te doen veranderen. Emoties door mijn lijf te voelen gieren en de intensiteit uit de weg te willen gaan omdat iemand iets van mijn prijzen vond. Danbaar voor de  spiegel dat de ander was voor mijn (nog aanwezige) standpunten. Juist dat.. daar doorheen durven gaan. Mm.. glimlach c;).
Ik kies nu voor meer gemak en plezier en voor de uitwisseling met de mensen die bereid zijn om mijn prijzen te betalen. Ik kies nu écht voor een andere omgeving. Ik wil ontvangen voorbij aan de oogkleppen van overleving.

Het begint te lopen, zo wijs!

Alles begon met een andere vraag aan mezelf. Mijn commitment om (eindelijk) iets anders te kiezen, voorbij aan belemmerende standpunten en visies die mijn leven bepalen. Hoe wonderful is me dat?

- -

En jij?
Hou jij jezelf nog tegen om het leven dat je zou willen te creëren?

Mag ik je begeleiden naar ontspanning om van daaruit andere keuzes te maken? Als dat licht is voor je, verruimend, bestel dan een Access Bars sessie of een Orakel Collage sessie om te ontdekken welke mogelijkheden je allemaal hebt waaruit je kunt kiezen.

Wil je eerst een verkennend kennismakingsgesprek?
Prima, contacteer mij en dan spreken we een moment af.

Graag tot binnenkort!

Comments