Tranen rollen over mijn wangen..

Hoeveel mensen probeer ik nog te redden en bij me te houden wat mij eigenlijk ervan weerhoud om het leven en de toekomst te creëren dat ik weet?

- -

Op dit eigenste moment rollen de tranen over mijn wangen, verdriet is aanwezig. Een inzicht van wat anders is en zal zijn in de toekomst. Vier weken geleden heb ik op 3 dagen tijd investeerders gevonden om bij te dragen aan de mogelijkheid om deel te nemen aan een intens 3 maanden MasterMind Businessprogramma. En ik wist héél goed dat het me ondersteboven zou brengen op divers vlak omdat dat was waar ik om gevraagd had. Ik had mezelf 2 vragen gesteld a) Wat het zou vergen om mijn inkomen x3 te verdubbelen? b) Wat zou het van me vergen om mijn podium te pakken, om mijn praktijk in publiek voor te stellen?

'The Accelerator Thrival Mastermind' was hét antwoord dat beiden vragen meteen beantwoordde. Het werd een rollercoaster om 4500 dollar bij elkaar te krijgen om deel te nemen én ik heb alles op alles gezet om het voor elkaar te krijgen. Ik heb mensen aangeschreven en gebeld om te vragen in mij te investeren. Mega buiten mijn comfortzone. Ik was bereid om alles te doen en te zijn én het is me gelukt. Daarna mocht ik nog meer uit mijn comfortzone komen én mezelf voorstellen aan mijn omgeving en ver erbuiten om mijn praktijk als begeleider naar meer bewustzijn en meer mogelijkheden in de kijker te zetten. Ik mocht elke dag iemand een Degustatie van Access Bars aanbieden. Een mega energetisch lichaamsproces dat verandering creëert. Ik leerde helder en duidelijk krijgen welk leven ik wil creëren, één dat waar en écht is voor mij, waarbij nieuwe mensen aan mij mogen committeren en anderen mijn leven mogen verlaten.

Loslaten.. best pittig en mega oncomfortabel

Vandaar mijn tranen.. tranen om wat ik mag loslaten. Leefomgeving van 'genoeg hebben' of net 'niet genoeg'. Ik mag zelf volledig zorg dragen voor mezelf, mijn potentie als coach, creator en katalysator tot transformatie, erkennen. Ik mag voorbij durven gaan aan het leven dat ik tot hiertoe heb gekozen en gecreëerd. Durven erkennen dat de prijzen dat ik nu kies, way beyond is aan wat ik ooit durfde kiezen. Wat als het nu klaar is om mezelf te verliezen? Dat ik écht mag opstaan en elk oordeel naast me neer leggen van: teveel, te aanwezig, te anders, te duur, te vreemd, te ongewoon, te hoog gegrepen, te dit en te dat.

Vandaag trok ik een kaartje met de vraag: Hoeveel mensen probeer ik nog te redden en bij me te houden wat mij eigenlijk ervan weerhoud om het leven en de toekomst te creëren dat ik weet? Al mijn denken, gevoelens en emoties en het niet-ontvangen (dat ik aan het doen was), mag ik loslaten om het leven dat ik wil, te kunnen ontvangen. Ik mag de subltiele nuances en influisteringen volgen die een match zijn met de energie van dat wat ik wil dat mijn leven is. Ik mag mezelf ook aan herinneren dat al het andere dat zwaarder is dan dat, niet van mij is. Dat het louter andermans waarden zijn over wat waar en écht.

Dus adem ik nu nog eens diep in en uit.. wetende dat ik zoveel meer keuzes heb om mee te engageren.


Comments